Ukens spørsmål #179 – Falske venner, Sminke på trening, Slette bilder ++

// inneholder reklame

Har du noen gang slettet et bilde på Instagram, fordi det har fått lite likes?
– Nei, hehe. Det har jeg ikke. Jeg har derimot slettet bilder i etterkant hvis jeg syns de er stygge. Det hender iblant at jeg legger ut bilder også ser jeg på de i etterkant og tenker “æææææsj, her var jeg ikke noe fin”, og da fjerner jeg de. Hehe!

Body’en finner du HER

 

Bare et lite spørsmål er du venstre hendt?
– Ja det er jeg! 

Genser – NLY, HER

Bukse – Bik Bok, HER

 

Jeg husker du skrev en stud tilbake om av at ikke skulle legge ut ny video hver uke, men at du skulle prøver å legge ut oftere?
– De siste tre månedene har jeg vært litt dårlig på å legge ut YouTube videoer. For akkurat 100 dager siden bestemte jeg meg for å legge ut 3 blogginnlegg hver eneste dag. Det har ikke vært bare-bare å gjennomføre, men nå begynner jeg endelig å bli vandt med det jeg og takler det veldig godt! Så nå begynner det endelig å bli litt ekstra tid i jobbdagen min som jeg kan bruke til YouTube.

Fremover skal jeg prøve å legge ut videoer hver onsdag igjen slik som jeg gjorde før. Selv om det sikkert kommer til å komme noen videoer på litt andre dager noen ganger når jeg lager vlogger osv. Men YouTube kommer i alle fall til å bli oppdatert mye mer igjen! Gleder meg til å lage masse videoer for dere utover høsten! 

Genser – NLY, HER (50% rabatt nå!) 

Skjørt – NLY, HER  

Choker – Gina Tricot, HER (kun 20,- kr nå!)

Belte – Bik Bok, HER

 

Kunne du engang laget en video hvordan du baker/pynter på muffinsene/ cupcaks du har laget???😍😍😍 det hadde vært så gøy å sett hvordan du gjør det?
– Oi, det hadde vært gøy å lage! Takk for en god idé! Må bare bli litt flinkere før jeg tørr å lage video først, hehe! 

Topp – NLY, HER

 

Hvor har du kjøpt den vinrød genseren du har på deg på snappen?
– Den er fra Nelly. Nå er den på 50% rabatt også! Du finner den HER.

Hvorfor sminke seg når man skal på tur i skogen? Redd for å møte andre mennesker eller å bli snikfotografert uten sminke?
– Altså.. Her kjenner jeg at jeg blir skikkelig oppgitt. Jeg er en jente som elsker å bruke sminke og syns det er gøy med sminke! Slike kommentarer som denne over får jeg hele tiden om jeg legger ut bilder fra at jeg har gått på tur i skogen, vært på trening eller what not. Altså. Hva er greia?

Hvorfor skal jeg ikke få lov til å ha på meg sminke selv om jeg er ute på tur / trening? Skal man liksom ta av seg sminken og ta på seg de styggeste klærne man har fordi man skal på trening? Vel, sånn er ikke jeg. Jeg lever etter mottoet; if you feel good, you do good! Når jeg har på meg sminke får jeg et ekstra boost og kick ass, spesielt på trening. 

Har du merket eller noen gang blitt utbyttet av andre (da tenker jeg på venner) pga du har en så god jobb å får inn en del penger?
– Dessverre ja. Det er veldig kjipt når folk later som de er vennene mine fordi de vil komme på bloggen eller få ting gratis. Slike mennesker har jeg hatt i livet mitt før, og aldri igjen om jeg vil ha det. De vennene jeg har nå er veldig ekte og gode, og det er kun slike mennesker jeg slipper inn i livet mitt.

 

Hvor er den blå toppen / blusen fra? Den var så fin!
– Ja ikke sant? Jeg syns den er helt nydelig! Den har jeg kjøpt på Gina Tricot, og du finner den HER.

Hvilken highlighter bruker du? Syns alltid sminken din får det ekstra “poppet” av den!
– Den jeg bruker er seriøst helt amazing. Den gir sykt mye pigment uten at den blir glitrete, om dere skjønner? Jeg bruker den både til neseryggen for å lage illusjon om smalere nese, øverst på kinnbena, rett under enden av brynene og innerst i øyekroken for å gi det ekstra til sminken. Det gjør virkelig stor forskjell! Jeg bruker DENNE highligheten fra the Balm.

Genser – HER  (på salg nå!)

Bukse – HER

 

Noe dere lurer på til neste “ukens spørsmål”?

34 kommentarer
    1. Hva tenker du om at alle skal ha en mening om deg? Syntes du ikke det blir slitsomt til tider eller er det slikt at du har blitt vandt til det?

    2. Stina hvis du lager en sånn cupcake eller hvor du baker video, kan du vise litt nøye hva du bruker i ingrediensene på melisen eller glasuren da, for alltid da jeg lager muffins så blir glasuren sånn “rennende” den står ikke der.. jeg har gjort forskjellige ting, men det skjer alltid.. din muffins glasur så fin ut og den ” sto ” lzm , Haha! Håper du viser det, for jeg finner ikke en oppskrift som virkelig fungerer, haha! Du er flink , stå på!

    3. jeg lurte på hva du studerte på vgs og har du studert noe etter det? eller har du lyst til å studere noe?

    4. Kan du lage Halloween looker i år?? Trenger litt tips til kostymer og hva jeg skal være også videre????Håper på svar!!!!❤️❤️

    5. Vet du om Per Fredrik leser bloggen din, bare lurer😀❤ Forresten så elsker jeg bloggen din! Følger deg overalt, på sc og ig også❤

    6. Ikke så rart at folk kommenterer dette med at du går med sminke overalt. Du gikk tross alt med sminke på stranden og på spa (!!) blant annet

    7. Hei. Kan du en gang legge ut en video om fine “kles tips” du har så fin kles stil men vet ikke hvor du kjøper klærne/smykkene (alt sann fine duppeditter) du burde laget en video om kva det kostet, hvor du kjøpte de og hva størrelse den er😊 Forresten elsker bloggen din!! Håper du svarer meg, det ville betydd masse❤️❤️❤️

    8. Digger bloggen din, men det irriterer meg at du skriver “Hehe” hele tiden. Du er utrolig flink til å skrive, men dette får bloggen til å virke mindre “proff” synes jeg.

    9. Hva synes du om at d er noen folk som mobber og har blitt mobbet i flere år? Ps elsker deg du er en av mine forbilder via yt og jeg elsker å lese bloggen din😍

    10. Hei Stina. Jeg lurer på om du har strekkmerker, og hva du isåfall tenker om de. Jeg har en venninde som ser veldig opp til deg og som sliter veldig med dårlig selvtillit pga strekkmerkene hennes. Derfor ønsker jeg å vite din mening om det.

    11. Har du fått svar på den testen du tok om hvor du egentlig kommer fra og det der?💗💗 PS: Elsker bloggen din!!😻💗

    12. Spørsmål
      – Jeg bare lurer tar du maskara på Extensions du har på vippene? Fordi det så ut som det på noen bilder:))
      – Tar du p-piller? Og pleier du å få sterke mensen smerter?

    13. Ukens spørsmål :
      Når du lager sånne fletter oppå hodet og ned, fletter du dem selv?
      Du er så pen med sånne fletter😘😘😘

    14. Ukens spørsmål:
      Når du lager sånne fletter oppå hodet, fletter du dem selv?
      Du er sykt pen med sånne fletter😘😘😘

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg