Kjøre i fylla?

I kveld skal vi både på vors og innflytningsfest. Først ut skal vi til Rebecca som har vors. Er alltid så sykt gøy hos henne! Så det gleder jeg meg til!

Senere i kveld skal vi videre til Tønsberg på innflytningsfest til en av kompisene til Per Fredrik. Han har nettopp flyttet fra Oslo til Tønsberg, så det blir gøy å se hvordan han har fått det!

Jeg skal forresten IKKE drikke i dag, så jeg kjører bil. Blir bare redbull her. Så da trenger dere ikke ringe politiet igjen og anklage meg for å kjøre i fylla 😄

Nå skal vi bare kaste i oss litt mat så kjører vi rett videre på vors. Håper dere får en fin lørdag! 💗✨

6 kommentarer
    1. Hei, du skrev at du hadde tatt en DNA test, jeg har også veldig lyst til det, men lurer på hvor du gjorde det. Kan du skrive et innlegg om det, eller legge link igjen her?:))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg