Intervju med VGTV

Nå har jeg nettopp kommet hjem fra en lang, men utrolig morsom og innholdsrik dag i Oslo. Jeg startet dagen med vipperefill og nye negler, skal vise dere bedre bilder av det senere. Men herregud så fint det ble! Utrolig hvor mye mer fresh jeg føler meg når vipper og negler er helt nyfikset. Da er liksom livet på stell. Haha!

Etter litt beauty behandlinger bar veien rett ned til VG huset for et intervju med VGTV og Panelet. Det har jo kokt i kommentarfeltene på bloggen og på Jodel i det siste om hvordan Per Fredrik og jeg gjør ting i forholdet vårt, så derfor tok vi en liten prat om det.

Morten som intervjuet meg holdt på å le seg ihjel igjennom intervjuet og syns nok sikkert at jeg hadde en del rare / morsomme meninger om ting. Intervjuet kommer på Panelet neste torsdag, så da får dere se på! 

Da vi var ferdig med intervjuet knipset vi noen bilder sammen, og jeg holdt på å få sjokk når jeg så bildene på pcen her hjemme. Jeg ser jo så bitteliten ut ved siden av Morten! Det skal sies at vi begge er en del borte fra gjennomsnittshøyden her i Norge, og den kombinasjonen syntes virkelig på bildene. Hehe! Men det er gøy med litt forskjeller da!

Fra intervjuet bar det rett ned til Oliva på Østbanehallen for litt lunsj med Sophie Elise, skal fortelle dere mer om det senere i kveld!

 

10 kommentarer
    1. Digger (!!) at du ikke brukte lunsjen i overskriften som 99% av andre bloggere ville gjort, kun for klikk. Elsker bloggen<3

    2. Må bare si at jeg virkelig DIGGER deg Stina!! Jeg er altfor lite i kommentarfeltet ditt, men fy søren. Du er så ekte. Jeg digger at du tørr å stå for dine meninger og er deg selv!! Tusen takk for at du er du! Du er mitt forbildet og har vært det siden jeg startet å lese bloggen din i 2012 (ish?) ❤️ Stå på!! (Haha husker jeg hadde en fanbruker av deg for noen år siden og ble helt starstrucked da du begynte å følge den 😻)

    3. Gjennomsnittshøyden for kvinner i Norge er 165,6 cm, så du er ikke en del borte fra den, du er litt lavere. Du snakker hele tiden om hvor liten du er, jeg er selv 160 cm og føler meg helt normal.

    4. det at lunsjen ikke var med i overskriften!!
      Altsåå, du er så ekte som man kan få det!❤️
      Tenk at man kan bli så oppslukt av en setning.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg