Det handler om penger

/inneholder reklame/

Så tidlig som dette kan jeg ikke huske sist jeg blogget. Vanligvis pleier jeg alltid å oppdatere dere når dere kommer tilbake fra skolen / jobben, men i dag skal jeg en tur til Oslo og da passer det best sånn. Hehe!

Jeg skal først på et par beauty behandlinger og fikse på vipper og negler. Deretter blir det intervju som jeg gleder meg veldig til. Skal fortelle dere mer om det senere, når det er ferdig! 

Apropo ting jeg ikke gjør så ofte, her er litt antrekksbilder! Som jeg rakk å ta rett før det begynte å regne skikkelig. Hadde flaks der, hehe! 

Jakke – Lignende fra NLY, HER

Bukse – Bik Bok, HER

SkoNLY

Veske – Gina Tricot, HER

Solbriller – Rayban, HER

Bluse Bik Bok

Nå skal jeg lage meg en stor kopp kaffe, pakke reisevesken og gjøre meg klar for å dra inn til Oslo. Har nettopp lastet ned en lydbok som jeg skal høre på i bilen. Den har jeg hørt om lenge og jeg er skikkelig ivrig på å høre den.

Tiden i bilen bruker jeg som regel ikke til noe annet enn å høre på musikk og lage litt ideer, så da kan jeg like så godt høre på en business bok. Den heter forresten “Rich dad, poor dad”, og er en bok som handler mye om penger og business. Blir spennende å høre på! 

11 kommentarer
    1. Kunne du kommet med tips om hvordan du klarer å stå opp så tidlig? Sett på snapchat at innimellom er du oppe rundt sju. Selv har jeg prøvd å stå opp til den tiden, men til ingen nytte… xD
      Kunne du kommet med morgenrutine og kveldsrutine video? 😀

    2. Hei Stina! Gud for en nydelig jakke😍
      Jeg bare lurer på en ting, har du lite ideer for tiden? Har lagt merke til i det siste at overskriftene ikke helt henger sammen med resten av innleggene… dette innlegget er et godt eksempel. Jeg forventer noe helt annet når jeg klikker inn på innlegget, og når jeg var nesten ferdig å lese så trudde jeg du hadde “glemt” å skrive om det som stod i overskriften. Da jeg kom til slutten så fant jeg ut at det handlet om den ene lille setningen om “rich dad, poor dad”. Jeg har lest bloggen din veldig lenge og jeg syns du virker som en fantastisk person! Ville bare si dette så du er klar over det, for jeg vil tro at mange blir veldig skuffet og føler det er et “klick-bait” opplegg, inkludert meg…
      Ha en fin dag!

    3. “Det handler om penger”. Artig tittel for noe som fikk hele 2-3 setninger helt på slutten. Er så utrolig lei av alle dritt-innleggene dine, som kun består av hjernedødt innhold og språk tilpasset en 3-åring. Men å kun publisere bilder av deg selv (men masse kløft ofc), selv om temaet for innlegget er noe helt annet enn deg selv, det kan du! Er så jævlig lættis, grow up.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg