12 fun facts om meg

// inneholder reklame

På shopping er jeg… Som regel alltid alene. Elsker å gå rundt i min egen verden og titte på både klær og andre fine ting

På byen er jeg… Nesten alltid danseløven. Jeg elsker å slå meg løs på dansegulvet og ha det gøy med venninner! 

På skolen er jeg… Ikke lengre! Og takk gud for det. Har enda mareritt om at jeg kommer for sent til skolen. 

Hjemme alene er jeg… Som regel alltid i jobbmodus. 

 

Genser – Bik Bok, HER

Bukse – NLY, HER

På facebook er jeg… innom hele tiden. Vet ikke hva det er med facebook som jeg syns er så interessant. Kanskje er det alle de virale videoene? Ikke godt å si. Men jeg titter litt for ofte innom der.

På flyet er jeg… den som sovner først. Og gjerne før flyet i det hele tatt har tatt av. Er det ikke internett på flyet kan jeg like så godt bruke tiden effektivt, og sove litt, så jeg slipper det senere. 
 
I diskusjoner er jeg… hun som alltid tørr å si sin egen mening, selv om alle andre er uenige. Og ja, det kan ofte bli ganske dårlig stemning. Men det får man bare tåle! 
 
På toget er jeg… livredd for å måtte sitte feil vei. Havner jeg feil vei på toget blir jeg “tog-syk” veldig fort. 


 
På biltur er jeg…  som regel den som kjører, og skrur på musikken på fullt! 

På ferie er jeg… frøken bloggturist. Her skal alt taes bilde av og blogges om! Er det noe spennende som skjer, eller noe jeg fint jeg ser, så skal det dokumenteres! 
 
Akkurat nå er jeg… hjemme og sitter forran arbeidspulten min. 

På jobb er jeg… alltid! Og jeg elsker det! Det å kunne ha en jobb der man selv velger hva man vil gjøre er helt fantastisk! 
 

💙💙💙

9 kommentarer
    1. Artig innlegg! Er lik deg på mange punkter, spessielt når det gjelder diskusjoner og en del andre ting. 😊 Så flotte bilder du tar Stina!!😘😘

    2. Hei!
      Du nevner at du “alltid” er på jobb når du er hjemme, eller generelt hele tiden. Blir du ikke sliten av det? Når jeg er ferdig på jobb, syntes jeg det er godt å komme hjem, for da er man “hjemme” og jobben kan vente til neste dag. Vet du elsker jobben din, men klarer du å slappe av? Når du er på jobb konstant?
      Klem!

    3. Husk å skylle hendene etter du har tatt på selvbruning, bare et tips i en sikkert ellers travel hverdag 😃

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg