Ukens spørsmål #178 – Kosthold, Paradise Hotel, Privatliv, Chloe +++

// inneholder reklame

Har du veldig strengt kosthold, eller bare veldig høy forbrenning?
– Jeg har ikke noe super strengt kosthold. Jeg spiser sunt, og om jeg vil ha noe digg som er usunt så spiser jeg det. Men jeg passer selvfølgelig på at det ikke blir for mye usunt, for det er virkelig ikke bra. Alt er greit i moderate mengder tenker nå jeg. 

Treningstopp – Nike, HER

Shorts – Nike

Treningsklokke – Fitbit, HER
 

Var det en spesiell hendelse der bloggen din ble populær (et spesielt innlegg eller noe?) eller gikk alt sakte og gradvis?
– Jeg begynte å blogge for 7 år siden og det har gått ekstremt sakte men sikkert oppover, hehe! Jeg har ikke fått noe gratis trafikk via hverken Paradise Hotel, Bloggerne, Unge Mødre eller fra andre bloggere, som de aller fleste på topplisten har fått. Jeg har derimot bare blogget mye og gjort mitt beste, og det er det jo tydeligvis mange som liker siden jeg nå har cirka 12’000 unike som leser bloggen min hver dag, noe som er utrolig gøy! Kan nesten ikke tro at så mange følger med! 

Topp – NLY, HER (20% rabatt ved å bruke koden “FILTER”)

 

Er Chloe en Langhåret Chihuahua eller er hun en papillon?
– Hun er 100% Papillon, hehe!

 

Er Chloe i buret sitt på kvelden?
– Hun sover i buret sitt om natten ja. Helt fra vi fikk henne var vi veldig nøye på at hun ikke skulle ligge i senga med oss, og heller ikke i bur inne hos oss. Er greit å ha litt privatliv for meg og Per Fredrik også, hehe! Hun har bur med teppe som hun ligger i som er i gangen. Hver kveld når hun skal legge seg sier vi bare “ta med teppet og legg deg i buret” og da tar hun med teppet bort til buret, går inn i buret og venter på at jeg skal hjelpe henne med å få inn teppet. Hun er så søt når hun gjør det!

Hvor gammel er du? 
– Jeg er 24. 

 

Siden deg og Per Fredrik ikke vasker hverandres klær, har dere da en vaskemaskin hver? Eller er den andre jeg så i videoen på snapchat en tørketrommel?
– Hahaha! Det er en tørketrommel altså. Vi har ikke hver vår vaskemaskin altså. Får være grenser! 

Topp – Gina Tricot, HER

 

Kommer du noen gang til å slutte med bloggen?
– Vanskelig spørsmål! Sånn som ting er nå ville jeg overhodet ikke sluttet. Jeg har jo lyst til å fortsette med blogging etter at jeg har fått barn, og jeg tipper at jeg kommer til å blogge til jeg er sånn 40 ish. Kan godt hende jeg holder på lengre enn det også, men det får vi ta som det kommer. Hehe!

 

Kan du legge ut bilder av bilen din?
– Jeg la ut et innlegg med et stort bildedryss av bilen når jeg nettopp hadde kjøpt den, som du kan se HER.

 

Noe du lurer på til neste
“ukens spørsmål”?

💗💗💗

30 kommentarer
    1. Hva synes du om de som lesere bloggen din bare for å dømme og gjør narr? Tenker på kommentarer du ofte får. Eller tenker du det er greit så lenge du tjener penger på det?

    2. Har du merket eller noen gang blitt utbyttet av andre (da tenker jeg på venner) pga du har en så god jobb å får inn en del penger?
      Hvor er bildene fra kontoret ditt og hvilken størrelse er de, de er så fine 😍

    3. Elsker deg så så mye 😍😍og jeg har lest nesten vært eneste blogginnlegg siden jeg var 8😂😂 Nå er jeg 13 da👍🏽 Jeg bare lurer har du tenkt å ha en Give awey?(ikke helt sikker på om jeg skrev det riktig)😂😂 Fordi du har jo hatt noen før, men jeg har aldrig vunnet😫 (Altså jeg har aldri vunnet en Give awey av noen før😫), men jeg håper jeg vinner neste gang du har da🙂 Og Youtubekanalen din er bare best!❤️❤️ -ukens spørsmål foresten❤️❤️

    4. Hadde du takket ja til et tilbud om å delta i bloggerne? Kunne du deltar i noen reality serier (farmen,71 grader nord, skal vi danse) evt hvilke ville du hvert med i?

    5. Hva er ditt mest leste innlegg?
      Har du blitt spurt om å være med i noen TV-serier, evt hvilke?
      Har du noen gang slettet et bilde på Instagram, fordi det har fått lite likes?

    6. Får du noen gang lyst til å slutte å blogge.. og ha en vanlig jobb som alle andre ?😀 Og hvor ville du da jobbet da?😊

    7. Hei! Jeg bare lurer på hvor du ser på den nye sesongen av the Kardashians?.. er det en nettside eller no? Isåfall, hva heter den?

    8. Hei Stina! Jeg har veldig lyst til å begynne å blogge, men vet ikke helt hvordan man kan få litt lesere… Har du noen tips??

    9. Hvorfor har dere ikke chloe i senga, eller lar hun gå fritt rundt i huset? Hunden vår får være med overalt! Hun ligger alltid i senga med oss, det gjør det så mye koseligere. Men siden hun ikke får ligge i senga, hvorfor får hun ikke ligge på sofaen eller noe sånnt?

    10. Ligger Clohe alene i gangen f.eks når dere sover? Hunder er flokk dyr. Hun vil føle seg ekskludert når hun ikke får være med dere om natta. Og hvis alene tiden deres er fordi dere skal være intime, så driter bikkja idet 😂

    11. Hei Stina! Jeg vil gjerne bli en youtuber også, har du noen tips? Og hvilken redigeringsapp bruker du?😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg