Et beauty tips!

reklame

Nå har jeg et beauty tips til dere! Da jeg var på Mallorca for noen uker siden var jeg innom Primark en tur, og kjøpte noe som er helt genialt! Siden da har jeg alltid hatt den med i vesken min, og jeg bare digger den! Produktet er en hårbørste og et speil i et, som kan lukkes sammen og bli en liten ting som passer perfekt inn i vesken og på reise.

Topp – Bik Bok, HER  / lys grå HER

Jeans – Gina Tricot, HER

For meg som har langt hår er det nødvendig å ha med en børste så jeg kan børste vekk floker, men det er jo så kjedelig å ha med en gigantisk vanlig børste. Det fikser denne helt perfekt!

I tillegg er det som sagt et speil i den, så det er perfekt når jeg skal touche up sminken mens jeg er på farta. Siden de ikke har Primark i Norge blir det litt vanskelig å få tak i akkurat denne, men jeg fant en nesten lik med både hårbørste og speil fra Babyliss HER som er like fin! 

Har du testet ut et lignende produkt?

💙💙💙

28 kommentarer

Siste innlegg