Pupper og forlovelse

// inneholder reklame

I går hadde jeg så sinnsykt lyst på Kverneriet sin burger at jeg nesten ikke visste hvor jeg skulle gjøre av meg. Altså.. Den burgeren er i en helt egen kategori altså! Den er ikke som “vanlige” burgere for å si det sånn! Så jeg fikk med meg Rebecca til Tønsberg så vi kunne dra dit sammen.

🌸 Topp – Bik Bok, HER 🌸

Det er jo alltid så koselig å være med Rebecca, og jeg digger hvor mye rart vi kan snakke om uten at det blir flaut eller kleint. Her kan vi brette ut i det vide og det brede om både pupper, familie og klær. Alt mulig for å si det sånn! Hehe! 

I dag stod jeg opp så utrolig sent! Jeg kjente nemlig at kroppen begynte å bli syk i går, og jeg nekter å bli syk igjen! Så i natt sov jeg i 11 (!!!!) timer! Herregud, jeg kan ikke huske sist jeg sov så lenge! Jeg var helt uthvilt når jeg stod opp, men fy så trøtt jeg har blitt utover dagen. Men den kjennes ut som at jeg fikk stoppet forkjølelsen så det er jo veldig bra! 

Nå har jeg nettopp vært på lunsj med Sebastian (broren til Per Fredrik), og kjæresten til Sebastian, Marthe Marie. De ble forlovet i sommer og er godt igang med bryllupsplaner allerede, og det er så gøy å høre på! Ingen tvil om at de kommer til å lage et skikkelig fint og koselig bryllup! Gleder meg skikkelig på dem sine vegne allerede jeg, hehe! 

10 kommentarer
    1. Hvorfor smiler du så falskt og rart, er liksom ikke naturlig, f.eks forsidebildet ditt, dt er så unaturlig og litt stygt

    2. Stina blogg du har eit supert smil og dei som skriv att du har ein falskt og stygt smil kunne barre holde kjeft, du e super akkurat som du e💗 elska dei, stor fan💗💗💗💗💗💗

    3. Stopp og sleng dritt om ho! D e veldig dårlig gjort av dere! Hadde dere likt om jeg dreiv og sa at fremsidebildet ditt var stygt? Det er bare son hun er og vis du ikke likte det fremsidebildet så har du sikkert ikke noe bedre selv!

    4. Hei’ jeg elsker deg av hele mitt hjerte jeg ser på deg hver dag du gjør så jeg smiler hver gang jeg ser på dine youtube videoer og bilder og skrift kjempe glad i deg og bloggen din hilsen Sara❤️😱💗PS: det var første gangen jeg fikk til og skrive en kommentar fordi jeg ikke visste e-posten min

    5. Hei! Jeg blir sjokkert av å lese kommentarfeltet på denne bloggen! “Hvorfor smiler du så falskt og rart, er liksom ikke naturlig, f.eks forsidebildet ditt, dt er så unaturlig og litt stygt”
      Hvilken feig person er det som sitter anonym, bak en skjerm og skriver? Ville denne personen sagt noe slikt til en annen person i virkeligheten? Jeg blir bare så irritert over at folk kan skrive slikt til noen dem ikke kjenner…😡 Skam deg!

    6. Hei! Jeg lurer på en ting. Siden deg og Per Fredrik ikke vasker hverandres klær, har dere da en vaskemaskin hver? Eller er den andre jeg så i videoen på snapchat en tørketrommel? 😅 Lurer av ren nysgjerrighet 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg