Slik blir skole- / kontordagen morsommere!

reklame

Som blogger sitter jeg en god del timer forran mac’en hver eneste dag. Noe som gjør de timene litt mer inspirerende og morsomme er små pynteting rundt der jeg sitter. Det kan være alt ifra en kaffekopp med noen inspirerende ord på, en fin notatbok som gjør at jeg får litt ekstra lyst til å skrive, eller et duftlys som gjør at det lukter godt her jeg sitter.

Helt siden jeg gikk på ungdomsskolen har jeg alltid vært opptatt av å ha fine notatbøker, kalendere og penner som gjør det litt kjedelige skolearbeidet litt morsommere.

Siden det er mange av dere som leser bloggen min enten går på skole eller er i en kontorjobb vil jeg vise dere noen ting som kan gjøre skole / jobbdagen litt morsommere og mer inspirerende! Jeg har funnet en rekke ting på Miinto som jeg bare falt helt pladask for!

Nr 2 som er en kalender har jeg lyst til å klikke hjem med en gang! Kaffekoppen som er nr 11 må jeg nok også klikke hjem i samme slengen, for den er bare såå meg! Kaffe må til før jeg kan komme igang. Hehe! 

1 – Lys fra Voluspa – HER    
2 – “I am very busy” kalender fra Ban.Do – HER    
3 – “BFF” kaffekopp fra Ban.do – HER

 

4 – Vase fra Kahler – HER
5 – No bad days kalender fra Ban.do – HER
6 – Duftpinner fra Voluspa – HER

 

7 – “Coffe is my BFF” kaffekopp fra Ban.do HER
8 – “Good mood” kalender fra Ban.do HER
9 – Glitterflaske fra Ban.do – HER

 

10 – “The boss” kopp fra Ban.do – HER
11 – “But first, coffee” kaffekopp – HER
12 – Voluspa duftlys – HER

 

🌟 Fant du noe du likte? 🌟

7 kommentarer

Siste innlegg