Dette har jeg aldri gjort før!

// inneholder reklame for klær

I dag har jeg gjort noe jeg så og si aldri har gjort før. Nemlig å bake Cup Cakes! Man skulle jo tro at jeg som blogger hadde minst 15 egenskrevne cup cake oppskrifter, men tvert imot. Av det jeg kan huske har jeg kun laget cup cakes en gang før, i hele mitt liv, og det er flere år siden. 

I dag fikk jeg helt sinnsykt lyst på cup cakes, så da tok jeg frem “Hele Norge baker” kokeboken min som var helt nedstøvet, fant frem en oppskrift på gulrotcupcakes med cream cheese glasur, og klinte til! Jeg har hørt at det er så utrolig vanskelig å lage bra smørkrem og få til fine roser på cup cakesene, så jeg var ganske nærvøs.

Men jeg syns resultatet ble ganske bra jeg! Til tross for at det var veldig mye Philadelphia ost i glasuren, som ville gjort den rimelig bløt, klarte jeg å lage roser også. Det ble jo null problem! Nei folkens, dette kommer jeg nok til å gjøre flere gangen. For dette var jo så enkelt og gøy! Haha, før dere vet ordet av det er jeg Norges nye bakeblogger! 

🌸 Topp HER 🌸

Og til det viktigste med hele cup cake´n. Smaken! Herregud, de ble så gode at jeg nesten ikke kan få sagt det! Per Fredrik skulle bare smake litt på en, siden han ikke spiser så mye godteri i uka. Vel, han endte opp med å spise opp tre stykker! Haha! Selv holdt det med en for meg, for herregud så mektige de var! Men gud så gode! 

Ida har forresten delt oppskriften sin på bloggen sin, så om du fikk lyst til å lage cup cakesene selv, finner du oppskriften HER. Den eneste forskjellen jeg gjorde var at jeg sløyfet valnøttene, da jeg ikke liker det. 

10 kommentarer
    1. Lekkert😍. Litt gøy å se litt sånt til en forandring. Må gjenr elegge ut litt flere sunne matoppskrifter, får veldig inspirasjon til å spise sunt av å se bildene og oppskriftene dine.

    2. Ragna: Så gøy! Denne er jo ikke akkurat særlig sunn, den er mer lørdagskos. Men skal se om jeg finner noen sunne alternativer jeg kan teste ut også! 🙂

    3. Sist jeg baka gulrotkake (langpanne) så brukte jeg 1 kg gulrøtter! Så det er vel “et sunnere alternativ” i forhold til alternativene, tho der er langt sunnere – og bedre alternativer enn muffins 😛

    4. Hei
      Dette har ingenting med innlegget å gjøre, men lurte på
      Om du har endret noe på bloggen? Med antall innlegg når man kommer inn på bloggen?
      Det laster seg veldig sakte for tiden, og får nesten ikke opp bilder på hvert innlegg:(

    5. Åå dem der frista med engang!! 😂 De så så gode ut, og jeg bare elsker cup cakes!. Dem skal jeg prøve og lage engang. ❤️❤️

    6. Jeg vet dette ikke handelen om dette blogg innlegget men hvilken kanal ser man den nye sesongen av The kardashien

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg