Når man “trenger” nye klær..!

Nå har jeg nettopp vært på shopping med søsteren min på Gulskogen senteret i Drammen. Jeg trengte (eller, “trengte”) noen nye topper så da passet det perfekt når søsteren min sendte mld på morgenen i dag og lurte om jeg ville være med ut og spise lunsj + shoppe!

Skal vise dere bilder av innkjøpene etterpå. Men dere så kanskje den super store jakken jeg la ut bilde av på Snapchat? (stinablogg) Vel, den ble ikke akkurat med hjem for å si det sånn. Følte jeg nesten ble begravd i den. Hahaha! Men elsket fargen da!

Midt i all shoppingen gikk vi innom “soho” som er et skikkelig bra lunsj sted. Elsker at de har fresh og digg mat der! Føler man alltid så ting i kroppen og slapp i humøret dersom jeg spiser mat med masse fett / raske karbohydrater. Det var det ikke er for å si det sånn, og det passet perfekt!

Nå har jeg nettopp satt meg inn i bilen og skal straks kjøre hjem til Sandefjord igjen. Skal skrive et innlegg for dere senere i dag og Per Fredrik og meg, som jeg skal besvare en del ting dere har lurt på. Så da får dere sjekke innom etterpå! ✌✨

5 kommentarer
    1. “Føler man alltid så ting i kroppen og slapp i humøret dersom jeg spiser mat med masse fett / raske karbohydrater. Det var det ikke er for å si det sånn, og det passet perfekt!”
      Jeg føler der er noe merkelig med de settningene der, tror det er noe som har forsvunnet 🙂
      Ser kjempe godt ut, og alltid hyggelig med litt shopping! Jeg skal på shopping i morgen!

    2. Hei, såg godt ut.. ikke for å pirke, men du burde rette nest siste avsnitt litt. Vart litt vanskelig å lese med skrivefeilene. Klem! 🙂 (du trenger ikkje publisere denne kommentaren)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg