2 års dag + Skrivesperre!

// inneholder reklame

I kveld har vi hatt tidenes date night. Per Fredrik og jeg har nemlig 2 års dag i dag! Så det måtte vi feire. Skal vise dere masse bilder og fortelle dere om det i morgen. Men vil først vise dere litt av kveldens antrekk. Jeg skulle jo egentlig blogge før jeg dro, meeeen så var jeg supertreg og fikk totalt skrivesperre. Så da rakk jeg ikke det!

Å blogge 3x hver eneste dag er ikke bare-bare. Selv om jeg syns det er supergøy og jeg føler at jeg får mye bedre kontakt med dere nå enn før, hender det (ofte) at det byr på litt problemer. Aner ikke hvor mange ganger jeg har sittet i selskaper, bursdager, på bensinstasjoner eller på restauranter og blogget for dere. Så det sier jo litt! Men siden det er 2 års dagen vår i dag fikk det bare vente til jeg kom hjem. Noen ganger må jeg bare sette andre ting først, i noen timer. Hehe! 

Uansett. I kveld gikk jeg for toppen dere ser på bildene. Den har blitt en stor favoritt i klesskapet. Syns den er så fin! Den er den perfekte blanding av classy og litt rocka. Love it! Den er forresten fra Nelly, og dere finner den HER

13 kommentarer

Siste innlegg