Det skjedde noe rart..!

// inneholder reklame

I dag skjedde det noe rart… Jeg ble skikkelig godtesugen da jeg var innom butikken. Vanligvis hvis jeg får skikkelig cravings handler jeg kanskje en pizza, litt potetgull eller noe sjokolade. Men i dag skjedde det noe annet. Noe som får meg til å innse at jeg har blitt litt mer voksen enn jeg tørr å innse. 

Bluse Bik Bok

 

Jeg kjøpte grovt brød, reker, jordbær, trøffel sjokolade og appelsinjuice. Altså.. WTF? Hva er det for noe å momse på liksom? Trøffelsjokolade er jo sånt som godt voksne serverer i selskaper. Ikke noe man får lyst på til hverdags når man bare er 24!?? 

Etter litt tid på kjøkkenet hvor jeg pilte verdens minst reker. Skjønner virkelig ikke hvorfor jeg kjøpte de som var ferske. De var jo bittesmå! De frosne er jo dobbelt så store og smaker myeee bedre. Lesson learned for å si det sånn. Vel. Det ble i alle fall veldig godt!

Jordbær på grovt brød er virkelig undervurdert. Tror jeg kunne spist det til frokost og lunsj hele tiden. Altså. Jeg må innrømme at jeg nesten gjør det da. Hohoho. Også sjokolade trøfler med havsalt. Hooooo. Det var digg det! Om dere virkelig vil teste sinnsykt god sjokolade som er litt annerledes anbefaler jeg å teste det. Det er litt dyrt å kjøpe, men man orker maks 2-3 stk da de er supermektige. Hehe! 

Det var dagens lille rant eller hva man kan kalle det fra meg. Nå skal Per Fredrik og jeg se litt mer på tv og slappe av. Er jo kvelden så. Elektrikker kommer hit 07:00 i morgen for å skifte lyspærer så blir ikke akkurat en sen kveld. Og ja, vi må ha elektriker for å skifte de pærene. Hahaha. 

 

 

14 kommentarer
    1. Strawberries, bread,truffles, sounds delicious!!! 7:00 a.m. for an electrician? That’s 1:00 a.m. where I live. Anyway, I enjoy your blogs. Got to get back to listening to your sweetheart on YouTube. Have a good night.

    2. Voksen… for du kjøper reker, trøffel , GROVT BRØD??! Jøss.. kjære.. når du bikker 30 kan du få lov å kalle deg voksen…du er forsatt ungdom. Du er ikke voksen for å kjøpe grovt brød ! Jeg handla grov brød for min mor når eg va 14! Jeg handlet tobakk for min far da jeg var 18! Betyr ikke at man eg er voksen for man handler Matvarer på butikken… håper dette var er ironisk innlegg..

    3. Vil bare si at det er billigere å kjøpe en pakke jacobs trøfler enn en plate melkesjokolade 👌🏽

    4. Hei, folk skulle ha vert meir som deg og kjøpt sunne ting💗 elsker bloggen din leser den heile tida og eg ser YouTube vidioane dine heile tida💗 barre elska deg💗💗😘
      Stor klem fra ein som elskar alt det du gjer😘😘😘💗💗💗💎💎💎

    5. Jeg håper du kødder. Du har ikke bestilt elektriker for og SKIFTE LYSPÆRER?
      Såfall, den dagen du lærer deg og skifte lyspære kan du kalle deg voksen. 😂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg