Ukens spørsmål #177 – Nese operasjon, Barn, Økonomi +++

// inneholder reklame

Har ikke du og Pelle felles økonomi?
– Nei, det har vi ikke. Vi har to felleskontoer for mat og utgifter til huset, som vi setter inn like mye på hver måned, også setter vi alt av strøm, internett, osv på de kontoene. Men resten av økonomien er hver for oss. Hadde aldri klart å ha felles økonomi. Skjønner ikke helt hvorfor man skal ha felles økonomi. Det er jo noe av det rareste jeg har hørt om.

Jeg har beundret deg lenge nå og synes du har så feminine trekk i ansiktet. Spesielt nesen din! Kan du være så snill å være dønn ærlig. Har du noen gang operert den, og isåfall hos hvem?
– Så koselig at du syns det! Jeg har ikke operert nesen min. Hehe! Har ikke operert noe annet enn mandlene mine da jeg var sånn 4 år gammel, så her er alt naturlig sånn sett.

Topp – Nelly, HER

 

Hva bruker du for å rense/vaske den hvite sofaen din?
– Den har trekk man kan ta av og på, så vi tar bare trekkene av og vasker de i vaskemaskinen. Siden sofaen er hvit må vi gjøre det ganske ofte, noe som er litt slit. Men da igjen er det deilig å vite at vi har en generelt veldig ren sofa. Tørr nesten ikke tenke på hvordan sofaer som er mørke hvor flekker ikke syns er, og som sjeldent blir vasket.. Usj. 

Hvor er den kåpen fra?
– Den kjøpte jeg på H&M for en god stund siden. Syns den er så fin! 

 

Du snakker mye om barn for tiden, er du litt verpesyk?
– Hehe. Nei absolutt ikke! Jeg kan ikke tenke meg å få barn på en del år. Men jeg må innrømme at det har forandret seg fra “jeg vil aldri ha barn noensinne” til “jeg vil kanskje ha barn om 4-5 år”. Så det er jo gøy å fundere rundt på temaet!

 

 

Noe du lurer på til neste “ukens spørsmål”?

 

 

35 kommentarer
    1. “Ukens spørsmål”
      Var det en spesiell hendelse der bloggen din ble populær (et spesielt innlegg eller noe?) eller gikk alt sakte og gradvis?

    2. haha jeg har gått fra og ønske meg 3-4 barn. Men nå tenker jeg “kanskje det bare holder med et barn”. Så vi har funnet ut et barn innen vi er 30 eller det åre vi er 30. Så kanskje det blir en til vis ikke en er nokk. Tenker jo liksom at man skal orke og være foreldre, stille opp når de trenger det liksom. Men er nokk bare min tanke gang.

    3. Jeg har svart, tung skinnsofa. Jeg har svarte møbler for er litt lei av at alle skal ha alt hvitt, men hver sin smak. Vil bare si fra om at skinnsofa er veldig lettvinte å vaske og jeg vasker den ofte.

    4. Jeg lure på hvor lenge du å pelle har vært sammen og om hvordan det er å være sammens me noen siden du å pelle basser veldig god i lag

    5. Jeg lure på om hvor lenge du å pelle å om hvordan det er å være sammens me noen for du å pelle basser veldig god sammens i lag

    6. Hvor gammel er du? Og når har du bursdag? Og er Chloe en Langhåret Chihuahua eller er hun en papillon? Kan du ha flere giveawayer på Snapchat?

    7. Hei Stina digger bloggen din😍Marmorkoppen som du har på sminkerommet/konteret hvor er den koppen fra?💗

    8. Du er så utrolig pen, og jeg liker bloggen din veldig godt. Er så glad for at du tar den seriøs, og ikke bare er en sånn blogger som plutselig blir borte i 2 uker. Ett par ting jeg lurer på:
      – Hva er du mest fornøyd med ved deg selv?
      – Kan du gå uten sminke på butikken, trening, kort familiebesøk etc?
      – Har du veldig strengt kosthold, eller bare veldig høy forbrenning?
      – Er du redd for at du ikke alltid kan leve av bloggen/youtube, tenker du på en evt
      utdanning for sikkerhetskyld?

    9. Altså jeg synes du er veldig pen og veldig fin og please ikke ta dette som hate siden jeg virkelig breundrer deg, men på det nattbordbilde er det mere pupper en selve nattbordet….. du kunne ha dekket det litt til..

    10. “Skjønner ikke helt hvorfor man skal ha felles økonomi. Det er jo noe av det rareste jeg har hørt om.”
      Det du skrev der er det rareste jeg har hørt 😂

    11. Du er den rareste jeg har hørt om. Jeg blir helt satt ut av deg. Dere vasker klær for dere selv, har hvert deres bad og ikke felles økonomi. Hvordan har du vokst opp? Stakkars.

    12. Du har et sykt fint hus😍, og en kjempe fin og drit søt hund,🐕 hvilken hunderase er det? Har du noen sminke tips!💄

    13. hvilken størrelse er selen til Chloe? ☺️ får valp i neste uke, og vi er usikre på størrelsen ☺️

    14. Hører du på lydbok på storytel?
      Viss du ikke gjør det bør du kjekke det ut siden det er veldig kjekt og høre på.
      Deg finnes både voksen og barne lydbok.
      Viss du har det.
      Hvordan liker du det fra 1-10?

    15. FOLKENS! Dere som synes felles økonomi er normalt??! Hvilket århundre lever dere i? Jeg har nesten ikke hørt om tilfeller av det, PG hvis jeghører det så er det veldig rart. det er veldig gammeldags?!?? Helt greit å dele på enkelte utgifter, strøm og mat osv. Men ellers??? Hvem gjør det liksom?!

    16. Hva tenker du om all forutrensing som skjer i verden? Er du opptatt av miljøet?
      Hva tenker du om styringen i nord Korea? Er du redd for en 3. Verdens krig?

    17. Hei jeg lurte på hvordan PK ble på håret? finner bare bilder med langt hår. Kan du legge ut et bilde av hvordan huden din er nå som du har begynt med nye produkter? Vært morsomt å sett deg helt uten sminke og løsvipper også. Har PK gått noe utdannelse?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg