Jeg er så glad for at jeg flyttet

Nå har jeg nettopp kommet hjem fra en lang gåtur med Chloe. Det er bare så fantastisk å gå turer ute nå som det er så frisk luft! Alltid når jeg gå turer lar jeg iPhonen være på lydløs, også går jeg litt i mine egne tanker. Noe som virkelig slo meg da jeg gikk langs vannet var hvor glad jeg faktisk er for å ha flyttet fra Oslo.

Jeg elsker å besøke Oslo, men den asfaltjungelen der, den passer ikke for meg som er så glad i natur. Jeg elsker at jeg er omringet med hav, skog og nydelig natur her jeg bor. Det er så deilig å bare gå rett ut av døren og ned til vannet, versus å måtte sette seg på trikk, t-bane og buss for å komme seg opp til litt skog der det allerede er stappfullt med mennesker. 

Å gå slike turer gir meg virkelig ny giv, og jeg har satt meg et lite mål nå om at jeg skal gå en lang tur med Chloe hver eneste morgen så jeg får masse frisk luft, beveget kroppen skikkelig etter å sovet og før jeg setter meg ned for å jobbe. Tror nok det kommer til å gjøre veldig godt for både kropp og sinn!  

I tillegg til at Chloe kommer til å storkose seg. Er det én ting hun elsker så er det gåturer. Hun blir helt spinnvill hvis jeg spør om vi skal gå på tur. Hehe! 

Når vi kom hjem hadde hushjelpen vært her, og det var så deilig å komme tilbake til rent og ryddig hus. Det er så hverdagsluksus med hushjelp. Å vaske gulv og styre rundt er ikke akkurat noe for meg for å si det sånn. Hahah! 

8 kommentarer
    1. Det er en veldig god start på morgenen 🙂 Når jeg skal på jobb står jeg opp 05.50 og går en liten halvtimes tur med hunden min 🙂 Når jeg ikke jobber drøyer vi gjerne turene litt 🙂

    2. Åhhhhh så fint sted dere bor på.
      Eg synest at det er litt domt at katter ikkje kunne bli med på tur helt til eg skulle på tur i skogen rett atme oss åsåfølte Molly(Katten min) etter meg og det var bare heilt fantastisk synest at det er litt kjedelig å gå alene i skogen eg
      Elsker deg Stina❤️😍👍

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg