Video – Dette gjorde jeg på Mallorca!

Da jeg var på Mallorca i forrige uke filmet jeg en god del. Jeg hadde nesten glemt bort hele vloggen, men da jeg våknet i dag kom jeg plutselig på den. Haha. Surrehue much? Vel, nå har jeg i alle fall redigert den sammen til dere! Syns personlig det er så morsomt med vlogger, og det er noe jeg vil gjøre mye mer av fremover så dere kan få enda mer innblikk i livet mitt og hvordan jeg er. 

Trykk HER for å abonnere på YouTube kanalen min. Anbefaler alle å gjøre det, da det ofte skjer at jeg ikke legger ut alle videoer her på bloggen. 

8 kommentarer
    1. Hei Stina!Jeg er såå fan av deg det ser ut som at du koste deg i Mallorca!❤️Heldiiig jeg vil også dra dit en gang❤️❤️

    2. Hei! Jeg skal til Mallorca om cirka to uker til. Har du noen tips til hva jeg kan gjøre der?? Elsker deg!😍❤

    3. Viser jo egentlig veldig lite a stedet da. Får se mer på snap og vanlige blogginnlegg faktisk. Skuff

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg