En bil full av planter til huset!

Da jeg kom hjem fra Mallorca på fredag hadde det blitt ganske stusselig på blomstersiden her i huset. Hahah. Jeg visste jo fra før av at jeg skulle være borte noen dager, så jeg hadde ikke akkurat kjøpt inn noen nye blomster på en liten stund. Derfor tok jeg med Rebecca på blomstershopping på lørdag, og jeg fylte hele bilen full med blomster, planter og urter! 

Jeg jobber veldig ofte fra den bærbare mac’en min på stuebordet, og da må jeg ha noen freshe planter rundt meg for litt ekstra inpsirasjon. Jeg var litt usikker på om den høye planten skulle passe, siden det er på et bord. Men jeg syns det passet veldig bra og ble utrolig fint! Spesielt sammen med orkidéen. 

I vindusposten der vi har all sydenpynten vår ble det en ny plante, som jeg syntes at passet perfekt inn! 

På badet fikk jeg endelig inn flere grønne planter. Der har det virkelig trengtes litt planter, så det ga et friskt pust til rommet med litt mer grønt! 

På kjøkkenet ble det også en del krydderurter og en ny chilli plante. Ikke at hverken jeg eller Per Fredrik kommer til å spise den.. Men den er veldig fin å se på. Hehe! 

Alt i alt var det så deilig å få mer grønt inn i huset. Jeg elsker planter og det frisker opp huset så utrolig mye, uten at det blir for mye dill-dall. Hehe! 

26 kommentarer

Siste innlegg