Jeg har stemt..!

Her på bloggen snakker jeg nesten aldri om politikk, av den enkle grunn at dette er en personlig blogg om livets mer overfladiske sider. Jeg er heller ingen politiker, så det hadde blitt veldig rart hvis jeg skulle uttalt meg om det ene eller det andre innen politikk. Men i dag gjør jeg et unntak.

I dag er jo valgdag og nå har vi sjansen til å velge hvem som skal styre landet vårt de neste 4 årene. Jeg syns det er helt fantastisk at vi lever i et land der vi er med på å bestemme, og vi har en frihet og et demokrati her i landet vi aldri burde ta for gitt. Jeg syns personlig at det er veldig viktig å stemme og være med på å bestemme hvordan landet skal være.

Nå blir det kanskje ikke så drastiske endringer om den ene eller den andre vinner, og derfor skjønner jeg at mange fort kan gi blaffen i å stemme. Men samtidig er det veldig viktig at vi alle stemmer og viser at vi bryr oss om å ha et demokrati, for noe annet ville vært helt krise! 

Derfor dro jeg ut med Per Fredrik med en gang jeg kom hjem fra Oslo så vi kunne begge stemme på partiene vi heier på. Jeg kommer forresten ikke til å fortelle hva jeg stemmer, da jeg syns det er noe som er privat. 

 

9 kommentarer
    1. elsker bloggen din! kan du ha girl talk, house tour eller treningvideo? bare litt forslag vist du trenger:) du motiverer meg hver dag og du er et kjempe stort forbilde, du har hjelpt meg mye med selvtillit og det er jeg så glad for.

    2. (Sorry for Bla bla bla hadde ikke nokka og skrive der) du er kjempe flink med bloggen og alt, tenk alt det du må gjøre da…..herregud så flink du er!!!!!!!!

    3. Har stemt jeg også 😊 Men et spørsmål utenom tema. Ser du bruker estee lauder foundation. Hvordan renser du bautublenderen din ? Jeg får ikke ut sminken fra svampen fordi den sitter så godt 🙈🙈 Er det i såfall olje som må til for at svampen skal bli ren ?

    4. Fikk faktisk ikke stemt denne gangen.😑 Hadde ikke nett iløpet av helgen så fikk ikke lest meg opp på partiene godt nok til å stemme + jeg har vært dårlig idag🙈 Litt kjipt iogmed jeg har gledet meg til det endelig var valg igjen. Men jaja, får ta det igjen om 4 år😅

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg