Et genialt triks!

// inneholder reklame for klær

I dag startet jeg dagen med et par timer med rydding rundt i huset. Jeg liker jo å ha det helt plettfritt, og før jeg reiste til Mallorca rakk jeg ikke å rydde så mye. Så da måtte jeg ta det nå. Selv om Per Fredrik hadde vært veldig flink og ryddet hele stuen og kjøkenet da. Hehe!

Men så hadde jeg jo med meg sånn 25 kg med bagasje hjem fra Mallorca som måtte ryddes ut, så det var jo ikke bare-bare. Etter jeg var ferdig med å rydde fikk jeg lyst til å shine opp og gjøre det enda finere, så da fikk jeg med meg Rebecca på Plantasjen og jeg gjorde virkelig en storhandel.

Det var veldig mange steder i huset jeg trengte blomster til, og nå skal jeg dele et genialt tips med dere. Ta bilder av alle steder du trenger blomster til, og legg de til som favoritter på iPhonen. Når du da handler blomster er det lett å vite hva slags blomster du skal ha til de forskjellige stedene, og når du er ferdig med hvert sted, tar du bare bildet vekk fra favoritter.

Det gjorde i alle fall shoppingturen vår mye lettere og jeg tørr nesten ikke tenke på hvor kaotisk det hadde blitt om jeg ikke hadde tatt bilder på forhånd. Da hadde jeg sikkert bare endt opp med å kjøpe en haug orkidéer og that´s it liksom. Nå derimot fikk jeg handlet massevis av store grønne planter til både stue og bad. Også fikk jeg endelig kjøpt fine blomster til å ha på trappen utenfor. For der har det virkelig vært tomt og kjipt. Så det trengtes. Hehe!

Jakke – Ellos, HER

Bukse – Bik Bok, HER

Caps – Gina Tricot, HER

Sko – Reebok, HER

Veske – Victoria´s Secret 

Treningsarmbånd – Fitbit, HER

Med én gang jeg kom hjem satt jeg igang med å sette alt på plass, og det ble så fint! Det er helt utrolig hvor mye finere, freshere og mer hjemmekoselig det blir når man har blomster og planter rundt i huset. Da blir stemningen i huset en helt annen, og det digger jeg!

Kan prøve å få knipset noen bilder i morgen så dere kan se så fint det ble! Skal til Oslo i morgen tidlig, så jeg er litt usikker på om jeg rekker å ta bilder før jeg drar. Men jeg skal prøve!

 

7 kommentarer
    1. Hva har skjedd med bryna dine? Ser ut som om du har begynt å sminke de nye lenger inn/ tettere og hardere innerst? Sett det på de siste postene, særlig bikinibilder. Sminkevideo snart?

    2. Jeg ELSKER DEG AV HELE MITT HJERTE
      Du er såååå flink til og blogge jeg vurderer men Mamma sier jeg ikke for låv😓😥 men Mamma sa kanskje da så hopper hun sier ja LOVE YOU FOR EVER 💝💟💟💟💞💟💝💟💓💘💞💙💜💛💚💝💝💛💚💙💓💞💟💝💜💜💚💓💔💙

    3. Kan du lage et eget innlegg om garderoben din? Hva slags plagg som er smart å ha som “base”, og hvordan få en mer vellykket shoppingtur og hvordan en kan finne mer når en handler klær?
      Du inspirerer, stå på!

    4. Hvorfor ikke skrive et lite innlegg om valget ? Vil du si hva du stemte, eller stemmer du kanskje ikke?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg