Ukens spørsmål #176 – Bh størrelse etter Silikon, Penger, Lepper, DNA test +++

// inneholder reklame

Hvilken bh størrelse bruker du nå etter silikon?
– Hahaha. Huffameg. Lurer på hvor mange ganger jeg må skrive det her på bloggen at jeg ikke har silikon. Trodde jeg hadde skrevet det mange nok ganger til at de fleste burde fått det med seg nå? Men tydeligvis ikke, siden jeg får spørsmål om det sånn annenhver dag, og det er dusinvis av spekulasjoner på forumer rundt på nett. Jaja, er i det minste et slags kompliment, så det er ikke det verste man kan spekulere i. Haahha! 

Bikinitopp – Nelly, HER 

Bikini underdel – Nelly, HER

 

 

Når trekker du vinner til konkurransen?
– Konkurransen jeg hadde på snapchat (stinablogg) der vinneren kunne vinne masse sminke, er trukket og kontaktet. Vinneren ble Malene, og jeg har mottatt adressen hennes så sminken hennes blir sendt til uken. Kommer til å ha flere konkurranser der man kan vinne masse sminke flere ganger på Snapchat, så jeg anbefaler dere å følge med der om dere vil vinne! 

Hvor mye penger bruker du på mat? (Resturantmat, altså)
– Oi, det varierer veldig fra måned til måned. Jeg drar ut veldig ofte med Per Fredrik, men da er alltid han snill og spanderer. Så det er kun når jeg spiser ute med venninner at jeg betaler selv, og det aner jeg ikke hvor mye blir. Haha! 

Hvilken sko størrelse bruker du? 
– Jeg er ganske lav og liten så jeg bruker størrelse 37.

 

Hvilke produkter bruker du på leppene for tiden?
– Nå for tiden bruker jeg egentlig bare en leppestift, siden den ser så naturlig og fin ut. Den er i tillegg veldig myk på leppene, samtidig som den er perfekt i balansen mellom matt og shiny. Leppestiften jeg bruker finner du HER og den er fra Isadora. 

Topp – Nelly, HER

 

Kan du lage en video når du åpner resultatene fra DNA prøven du tok?
– Ja, det skal jeg gjøre! Har sendt inn prøvene, så jeg er superspent på resultatene. Får de om 3-5 uker om jeg husker rett.

 

Dere er veldig pene begge to, men det ser veldig rart ut at du er så gul i huden og hun så normal liksom, er det sminken som gjør det?
– Så koselig at du syns vi er pene! Lyset gjorde at jeg ble litt ekstra gul. Søsteren min har mer nordisk hud med rosa undertoner, mens jeg er generelt veldig gul i huden. Aner ikke hvorfor jeg er det. Haha! 

 

Hvor lang tid bruker du på deg selv om morgenen, eller når du skal ut å møte venninner eller andre?
– Uæææh. Vil jeg fortelle det? Vel. Jeg bruker lang tid. Hvis jeg skal vaske håret bruker jeg som regel cirka 1,5 – 2 timer fra jeg går inn i dusjen til jeg er ferdig og på vei ut døren. Hvis jeg ikke vasker håret kan dere trekke fra sånn ca 45 minutter. 

 

 

💗 Noe du lurer på til neste “ukens spørsmål”? 💗

29 kommentarer
    1. – Hva tenker du om all presset om jenter, tenker på kroppspresset i og med at du er blogger og en offentlig person.
      – Hvilken størrelse har du på bildene på kontoret ditt?
      Ha en fin dag videre ❤️

    2. Jeg ville nå absolutt ikke tatt det som et kompliment om noen antok at jeg hadde tatt silikon. Eller om noen antok at noe ved meg var fake om det ikke var det. For det ser ikke så bra ut med en gang noe er fikset på 🙂
      Sånn som med leppene dine! 🙂

    3. Hvorfor skal bloggere alltid poengtere hvor «små» de er når spm er noe helt annet. Hva har strl 37 å gjøre med at du er lav? Ganske normal strl. Og når det spøres om høyde. «160, liten» Det er like normalt og være lav som høy, 50/50. Snikskryt 😉

    4. Hei det er kanskje litt uvanlig at statsministeren stiller deg et spørsmål. Ungene mine er veldig store fans av deg og de lurte på om du kunne lage en video av at du viser all sminken din og viser nøyaktig hvordan du påfører det. Mvh Erna

    5. hver grei og ikke publiser den forje kommentaren bare les den ta tipse mitt er du grei. Og stem på meg. Takk kjære deg tudelu

    6. Hvilken bh størrelse du har etter silikon, skrev du sikkert til deg selv, fordi du tydeligvis elsker å få oppmerksomhet for puppene dine😂😂 spar meg..

    7. Hvis du ikke har silikon så kan du jo filme med snap under puppene for å vise at det ikke er noe arr. Er ikke vanskeligere enn det

    8. høyde har ingenting å si på skostørrelse. jeg er 173cm, og bruker størrelse 36/37. så ganske unødvendig å poengtere at du er “lav” og derfor har skostørrelse 37. hehe 🙂

    9. fine svar!
      lurte på hvordan du får til på snapchat slik at når du swiper opp så kommer man direkte til bloggen din? har veldig lyst til å få til slikt selv 😀

    10. Hva er ditt favoritt sminkemerke?
      Liker du å synge?
      Noen tips til å få en bra blogg?
      Favoritt godteri?
      Håper på svar❤ Bra blogg Stina!👏💛💓

    11. Oj!😂Jeg er kort og 12 år og bruker str 38.5 i sko😻Ja ja forskjell på folk ser jeg
      -hvor gammel var du da du fikk din første KJ?

    12. Hvilke hudpleieprodukter vil du annefale til en med tørr/normal hud?
      Vil bare poengtere at skostørrelsen ikke har noe med hvor lav eller høy du er. Jeg er 1,60 bruker str 40-41 og er 14 år

    13. Hei! Jeg har beundret deg lenge nå og synes du har så feminine trekk i ansiktet. Spesielt nesen din! Kan du være så snill å være dønn ærlig. Har du noen gang operert den, og isåfall hos hvem? Presisjon og perfeksjon kaller jeg det. Du er nydelig søt! Ha en fin dag og om du ikke vil svare her, så kan vi kontaktes på en annen måte. Ser den

    14. Hei! Jeg har beundret deg lenge nå og synes du har så feminine trekk i ansiktet. Spesielt nesen din! Kan du være så snill å være dønn ærlig. Har du noen gang operert den, og isåfall hos hvem? Presisjon og perfeksjon kaller jeg det. Du er nydelig søt! Ha en fin dag og om du ikke vil svare her, så kan vi kontaktes på en annen måte. Ser den, kanskje snap eller via email. Jeg er ikke ute etter at du skal eksponere sannheten, jeg bare er veldig nyskjerrig på om det er mulig å få utført en operasjon i Norge med bagrunn av ditt eksempel. Husk, du hjelper bare en som virkelig beundrer utseende ditt og den eksepsjonelt fine nesen din. For et smil!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg