Slik ble jeg kvitt kvisene!

annonse

Siden nyttår har jeg virkelig gått inn for å bekjempe kviseproblemet jeg har hatt siden jeg var 16-17 år gammel. For meg har det virkelig vært et problem, da jeg i perioder har hatt opptil 40 kviser i ansiktet på en og samme gang. Ikke veldig behagelig, og ikke noe som gjorde at jeg følte meg særlig fin.

Nå derimot er huden min helt fantastisk, og jeg får kanskje en liten kvise her og der iblant, men ingenting i nærheten av slik det var. Nå skal jeg gå litt inn på hva jeg har gjort for å bli kvitt kvisene. 

På disse før – og etterbildene kan dere se den ekstreme forskjellen på antall kviser i ansiktet mitt. Bildet til venstre er en skjermdump fra en video i januar. 

Jeg har gjort 3 forskjellige ting, som jeg vil utdype litt grundigere nå. 

Den første tingen jeg gjorde var at jeg byttet ut hudpleien min. Jeg dro på et parfymeri og fikk produkter som var tilpasset min hud, og som var riktige for meg. De fant også ut hvilken hudtype jeg hadde, og det har hjulpet meg mye for å klare og pleie huden riktig. Min hud var så tørr at den overproduserte olje og dermed fikk jeg mye kviser. 

Den andre tingen jeg gjorde var at jeg byttet ut mange av de billige sminkeproduktene mine med dyrere. Foundationen min var fra et billig merke, og den inneholdt mange ingredienser som rett og slett tørket ut huden og gjorde at huden min ble tørrere, så den ble byttet ut med en dyrere som ikke tørket ut huden min. 

Den siste tingen jeg gjorde var at jeg brukte kosttilskuddet SKINREPAIR for å hjelpe huden min innenifra. Det kosttilskuddet inneholder blant annet kollagen, som er et protein som gjør sørger for at huden får fuktighetsbalanse, smidighet og elastitet. Perfekt for meg som hadde veldig tørr hud og som ofte kunne føles stram.

Nå har jeg brukt SKINREPAIR i veldig mange måneder, og det er ingen tvil om at det har spilt en veldig viktig rolle for at huden min skulle bli bedre. Å skifte hudpleieprodukter og sminke hjelper til en viss grad, men jeg hadde nok aldri blitt kvitt kvisene til den graden jeg har hvis det ikke var for SKINREPAIR.

For dere som ikke kan noe om SKINREPAIR fra før av, kan jeg jo kort fortelle litt om hva det er. SKINREPAIR er et kosttilskudd som inneholder; Peptan (kollagen), Vitamin A, Vitamin C, granateple og tomatekstrakt. Alt dette bidrar til en normal hud som har fuktighetsbalanse, smidighet og elastitet. SKINREPAIR anbefaler at du bruker kosttilskuddet over lengre tid, minst 6-12 måneder før å få best mulig resultat. 

Jeg har nå i samarbeid med SKINREPAIR muligheten til å gi dere som leser bloggen min 50% på første bestilling via DENNE linken. Alle vilkår og betingelser for bestilling for på den siden, så om du lurer på noe som helst, står alt der. 

 

Har du testet SKINREPAIR?

17 kommentarer

Siste innlegg