Dette kjøpte jeg på PRIMARK!

Da jeg var på Mallorca dro jeg innom Primark en tur med søsteren og moren min. Jeg var jo i London for en måneds tid siden og handlet helt vilt mye, så jeg var usikker på hvor mye jeg kom til å handle denne gangen. Ikke hadde jeg god plass i kofferten heller, da jeg dro nedover med 1 kg over.. Hihiii. Er håpløs når det kommer til det der. 

Men litt shopping ble det på meg! Jeg trodde ærlig at jeg hadde handlet mer. Men når jeg så i kofferten i dag var det ikke så mye jeg hadde handlet. Men det ble litt nye pysj klær på meg, et par tskjorter, en supersøt caps, litt skrubbesaker og en hel haug med oppbevaringsbokser til reise. Sistnevnte var virkelig nødvendig å kjøpe, for det finner jeg aldri her i huset når jeg skal på reise, og da blir det jo overvekt da… Så det satser jeg på å slippe fremover!

Digger at de hadde skikkelige merkelapper som fulgte med også, så jeg kan merke hva som er hva. Det er kjekt siden jeg alltid har med sånn 15 forskjellige kremer til ansikt og kropp. Hahaha! 

Gleder meg skikkelig til å teste ut pysjene, for de var så fine og digge! Elsker å gå rundt i pysj om kveldene, men haaaater hvis pysjen ikke er fin. Da føler jeg meg så slask! Og det takler jeg faktisk ikke. Så litt nye pysjer er aldri feil! 

14 kommentarer

Siste innlegg