Starter med blanke ark

Nå er vi på flyplassen og skal straks dra hjem til Norge. Dette har vært en veldig fin tur, og vi har hatt det veldig gøy! I går kveld dro vi innom et sted som hadde minigolf, som het “Fantasy golf”, og jeg skjønner virkelig hvorfor. Det stedet var helt utrolig vakkert! Det var flere store fossefall, massevis av blomster og trær og det var som å gå inn i en eksotisk jungel. Helt nydelig!

Jeg har jo ikke akkurat spilt så mye golf i mitt liv, så jeg er ikke akkurat noen golf-proff akkurat. Så jeg tapte lett mot Madeleine! Men jeg er ingen dårlig taper, så jeg brydde meg ikke særlig om det og vi hadde det veldig gøy!

Denne turen har gått ganske fort, samtidig som jeg er glad for at den ikke varte noe lengre, for herregud som jeg har savnet Per Fredrik og Chloe. Det blir deilig å komme hjem igjen! Gleder meg også til å komme litt inn i rutiner igjen. Føler alltid at ferier er sånn “reset” på hverdagen, der alt blir nullstilt også kan man starte med blanke ark. Om dere skjønner?

5 kommentarer
    1. Dere er veldig pene begge to, men det ser veldig rart ut at du er så gul i huden og hun så normal liksom, er det sminken som gjør det?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg