Jeg fikk helt latterkrampe!

Nå har vi nettopp kommet tilbake på hotellet etter en lang og fin kveld! Vi startet kvelden med å gå langs hele strandpromenaden hvor det var så vakkert! Er helt overrasket over hvor fint det er her!

 

Etter en lang gåtur gikk vi rett videre på Tapas restaurant. Må jo spise litt tapas nå som vi er på spansk øy! Jeg har jo helt dilla på tapas, så det passet perfekt for meg!

Etter vanvittig mye mat. Altså jeg rullet nesten ut derfra og fikk total latterkrampe når jeg så hvor stinn oppblåst mamma og søsteren min var. Ingen tvil om at vi koste oss med tapas. Etter det dro vi i alle fall på minigolf på et helt sinnsykt fint sted. Skal vise dere et helt bildedryss fra det i morgen. For der var det helt nydelig!

Nå skal vi slappe av litt på balkongen før vi tar tidlig kvelden. Blir ikke noe raveparty i Magaluf i kveld. Hahah!

6 kommentarer

Siste innlegg