Tidenes sterkeste mamma!

I går fikk jeg virkelig se hvor sterk moren min er! Søsteren min, moren min og jeg var ute i partygata i Magaluf. Som forresten var helt sinnsykt bra! Vi danset og hadde det så gøy, og gikk fra klubber til klubber! På slutten av kvelden gikk vi forbi et sted du kunne vinne 50 euro hvis du klarte å henge fast i en stang i 2 minutter.

Vi ble stående og se på en stund, og det var virkelig ingen som klarte det. Ingen kom over et minutt engang. Her snakker vi svære trente mannfolk som kun klarte å henge i 20-30 sekunder. Mamma lo litt av de og sa at det så veldig lett ut, og at hun lett hadde klart å gjøre det bedre. Jeg trodde ikke helt på henne, så jeg fikk dyttet henne på stanga.

Hun er jo 54 år gammel og litt lavere enn meg, så hun måtte blir løftet opp av mannen som var ansvarlig for “konkurransen”. 10 sekunder gikk og hun hang godt fast i stanga. 30 sekunder gikk og vi begynte å se blodårene poppe frem. 45 sekunder gikk og hun hang der enda! Ganske sykt!

På nesten et minutt glapp hun og klarte ikke holde mer. Jeg ble rimelig paff at hun klarte å holde så lenge! Spesielt siden alle før og etter henne klarte i maks 20-30 sekunder. Det er jo helt vilt! Ingen tvil om at jeg har en sporty og sterk mamma. Morsomste er at hun ikke er noen treningsnarkoman eller noe. Hun trimmer helt vanlig og er bare dritsterk!

3 kommentarer
    1. sånne øverlser handler ikke bare om å være sterk, det handler om å være lett. Vi hadde slike øvelser da jeg gikk på turn, jeg var12 år og veide 40ish kg og klarte å henge i nesten 3 minutter. ofc må man være sterk også, men jo lettere man er, jo enklere er det. derfor sliter menn med store muskler, de veier jo kjempe masse

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg