Samme som Kim Kardashian

I dag var vi så solbrente på morgenen at vi dro like så godt rett på shopping. Jeg hadde sett på forhånd at de hadde Primark her, så dit måtte vi jo bare! Det er jo nesten som å gå inn på en eBay butikk, med de prisene der!

Det ble ikke sånn super mye klær eller noe på meg. Men det ble mest småting og litt søte duppeditter.

Når jeg var der fant jeg forresten “spanx” som er sånn undertøy Kim Kardashian bruker under kjoler og skjørt for å holde magen inne. Tenkte det kunne vært gøy å teste en gang jeg skal spise mye mat. Hahah!

Nå sitter vi på balkongen på hotellet og drikker litt drinker, før vi skal ut til Magaluf en tur. Ingen av oss har vært der før, men vi har jo hørt litt av hvert. Tipper den hardeste sesongen er over, så det blir nok ikke full rave. Men det blir nok litt dansing fordet. Tihi!!

Dere får følge med på Snapchat (stinablogg) så får dere se hvordan kvelden blir!

12 kommentarer
    1. Mallorca er kjempe fint! Dere burde dra til Inca, der var det skikkelig fint! Anbefales ^^
      Kan du lage en haul video? <3 Elsker bloggen din!

    2. hei!
      såg du skrev at malene vant på snapstoryen din..
      hvem malene??
      jeg heter malene og tok screenshot av storyen!

    3. Først et innlegg om at “solbrentheten endelig har gått over, så nå skal dere grille dere enda mer”, også nå skriver du at dere var så solbrente idag tidlig så dere dro rett på stranda? Lite å skrive om ja

    4. Hei Stina!! Elsker bloggen din og så koselig at du er i Mallorca og koser deg❤️❤️ Ville bare si:
      Keep up and🖕🏻The haters.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg