Jeg har virkelig brent meg!

Wow, som vi ha kost oss i dag! Det er sjelden jeg klarer å slappe av i timesvis på stranda, men i dag har vi ligget rett ut i timesvis og bare slappet av!

 

Nå er jeg en blanding av gul/brun forran, og bak på ryggen har jeg virkelig brent meg! Mamma er så solbrent at jeg trodde hun hadde på seg hvite bh stropper, men neida, det var bare huden hennes. Haha!

Etter en god del timer på solsengen klarte jeg å finne frem til en veldig bra restaurant på TripAdvisor som het “The olive tree” som hadde helt fantastisk god tapas!

 

Jeg er jo “litt” glad i tapas. Så dere kan jo tenke dere jeg koste meg! Samme gjaldt både søsteren og moren min.

Om dere noensinne er på Mallorca bør dere virkelig stikke innom den restauranten!

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg