Første gang jeg reiser fra han

Uæh, nå har jeg litt reisefeber folkens. I morgen reiser jeg til Mallorca med søsteren og moren min, og det blir den første reisen jeg er på uten Per Fredrik siden vi ble sammen. Så dere kan tenke dere hvor mye jeg gru-gleder meg. Det blir rart å være borte fra hverandre så lenge.

Jeg gleder meg jo til å reise på tur, men samtidig blir det kjipt å savne Per Fredrik så lenge. Jeg har jo sagt nei til en del jenteturer tidligere fordi jeg rett og slett ikke har orket å være borte fra han så lenge. Men nå måtte jeg ta meg fatt og ikke være så kjæreste-avhengig, så da blir det tur!

I går tok vi en skikkelig kjæreste date for å få litt ekstra mye tid sammen før jeg reiser. Så vi tok turen på “smak” i Sandefjord. Det tror jeg er den eneste restauranten vi ikke har vært på enda i byen, men dit skal vi flere ganger for å si det sånn. Vi spiste en utrolig god 5 retters og koste oss masse med vin og fantastisk god mat. 

Denne retten var uten tvil min favoritt. Jeg elsker jo carpaccio og kunne sikkert spist det hver eneste dag om jeg fikk det servert. Det er jo helt fantastisk! Litt rart egentlig, med tanke på at det er rått kjøtt. Men jeg digger det!

Nå skal vi spise litt god middag og se en film. I morgen må jeg tidlig opp, for jeg har mye som jeg må rekke før jeg reiser! 

 

13 kommentarer
    1. Heihei, du skriver så bra norsk, men noen ganger er det noen feil. Femretters uten tallet 5, Smak er en restaurant med stor forbokstav. Kjæresteavhengig er et ord man skal trekke sammen slik som veldig mange ord. Gjenganger hos mange bloggere å ha noen noskfeil. Ikke bli lei deg.

    2. Stina du er best, du har sikkert hørt det flere ganger men sier det likevel. Du er min storesøster og har hørt alle og sett videoen dine.
      Jeg er syk og er forkjøla har i tillegg fått i meg virus og er dritt beskymra for mamma er gravid og det er farlig for henne.Jeg har vært i sengen i ca 2 uker nå og har ikke gått ut av rommet neste for at ikke jeg skal smitte mamma. Det hadde vært en så stor ære å se mamma kom inn i rommet mitt å si du har fått en pakka fra Stina blogg.Hadde aldri ønsket noe annet , bare den pakken fra deg 😍Jeg skal håpe til du avgjør vinneren

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg