Ukens spørsmål #175 – Barn, Stortingsvalg, Konkurranse, Alder, Trening +++

// inneholder reklame

Hvis du noen gang får barn, hva skulle det barnet hete?
– Det har jeg ingen anelse om. Tro det eller ei, men jeg har aldri tenkt noe spesielt på baby navn. Føler det er sånt man setter seg ned og gjør sammen med den man skal ha barn med den dagen man faktisk skal ha barn. Hehe! 

Hva slags basic plagg er smart å ha i klesskapet sitt som kan brukes til mange antrekk? Har du noen tips til hverdagsoutfit?
– En hvit bluse, en mørk blå + svart jeans, en blazer / skinnjakke og et par sorte høye hæler som også er behagelige. Er noen av tingene alle bør ha i garderoben for å kunne kombinere plagg i det uendelige. Kan gjerne skrive et eget innlegg om dette om dere ønsker. 

Hvor ofte og mange ganger om dagen fikser du sminken? Da mener jeg ikke bare nytt lag på leppene liksom. 
– Jeg gjør som regel litt touch up med pudder for å matte ned et par ganger i løpet av dagen. Men det er det egentlig. Sminken jeg legger sitter som regel ganske støpt så jeg trenger ikke gjøre mer enn det. 

 

Dere bor jo rett ved vannet, så har dere badet i det før?
– Nei. Vannet i Sandefjord er ganske kaldt i og med at det er havet, så det meste jeg har gjort er å vasse litt uti med Rebecca tidligere i sommer. 

 

Har du fortsatt den gamingstolen? Lurer bare fordi etter du kjøpte den har jeg ikke sett at den er med på bilder av kontoret ditt
– Nei. Den er det Per Fredrik som har nå. Den var komfortabel ved første forsøk. Men den er nok ikke bygd for noen av min høyde, så den ble ikke helt behagelig å sitte i. Hovedproblemet er at mac’en står altfor høyt, så jeg blir sittende å så oppover. Så det er der jeg må finne en løsning. 

Hvor gammel er du?
– Jeg er 24 år. Blir 25 år i februar neste år. Rart å tenke på at jeg er så voksen allerede. Tider flyr! 

 

Så fin bluse du hadde! Hvor er den fra? 
– Takk! Syns den er veldig fin jeg og. Den er fra Gina Tricot, og du finner den HER

 

Skal du stemme? Hvorfor, hvorfor ikke?
– Ja, jeg har tenkt til det. Jeg har bare ingen anelse om hva jeg skal stemme enda. Syns veldig mange av partiene lover det ene og det andre, også holder fint lite av det de sier. Så syns det er vanskelig å finne et parti som jeg liker og som jeg syns er troverdige. 

 

 

Noe du lurer på til neste “ukens spørsmål”?

 

PS; Nå har jeg en giveaway på Snapchat der en heldig leser kan vinne all sminken på bildet under. Det eneste du trenger å gjøre for å delta er å legge meg til på snapchat “stinablogg” og ta skjermbilde av snappen der du ser all sminken. 

 

30 kommentarer
    1. Hei jeg skulle bare si at du er veldig snill som gir bort så mye sminke. Også lurte jeg bare på om hvordan det er med giveawayen, og om hvordan vinneren får sminken?🐶💖

    2. Hvorfor har du aldri deksel på mobilen din og viss du har det er det gjennomsiktig??? Elsker bloggen din💕

    3. Hei E lurte på når trekker du vinneren til konkurransen? På: elsker bloggen din du gir så mye tips og triks❤❤❤

    4. Elsker bloggen din!❤️ Spørsmål til ukens spørsmål: har du tenkt til å si hvilket parti du stemte? Eller er det privat😅

    5. Den følelsen når du skriver i innlegget ditt på Facebook “hva skal barnet mitt hete? hva skal jeg stemme?” også svarer du ikke på noen av de på bloggen din:)))

    6. Fine svar 🙂 usikker på om det har blitt spurt om tidligere, men jeg synes sofa puten du har som er sølv med glitter av noe slag er så fin, så lurte på hvor du har kjøpt den og om det evt går an å kjøpe den enda ? 🙂

    7. Jeg ville bare si at alt du legger ut på bloggen har hjulpet meg så mye, jeg er utrolig glad i deg❤️❤️

    8. Hvordan kom du på at du skulle blogge?♥️♥️ PS : snillt av deg og gi vekk så mye i giveawayen😍 Stor fan😘

    9. Det er ikke noe feil med å kjøpe budsjett vesker, men HVORFOR kjøper du en som er så og si lik Chanel? Blir bare dumt

    10. Om du ikke vet hva du vil stemme, kan man alltid stemme blankt. Da støtter du demokrati, uten å være redd for å stemme mot dine egene meninger

    11. Hva syns du om jenter som har sex og røyker i en alder av 13. Når mistet du jomfrudommen? Oh når prøvde du rusmidler for første gang?

    12. Stina du er best, du har sikkert hørt det flere ganger men sier det likevel. Du er min storesøster og har hørt alle og sett videoen dine.
      Jeg er syk og er forkjøla har i tillegg fått i meg virus og er dritt beskymra for mamma er gravid og det er farlig for henne.Jeg har vært i sengen i ca 2 uker nå og har ikke gått ut av rommet neste for at ikke jeg skal smitte mamma. Det hadde vært en så stor ære å se mamma kom inn i rommet mitt å si du har fått en pakka fra Stina blogg.Hadde aldri ønsket noe annet , bare den pakken fra deg 😍Jeg skal håpe til du avgjør vinneren

    13. Stina du er best, du har sikkert hørt det flere ganger men sier det likevel. Du er min storesøster og har hørt alle og sett videoen dine.
      Jeg er syk og er forkjøla har i tillegg fått i meg virus og er dritt beskymra for mamma er gravid og det er farlig for henne.Jeg har vært i sengen i ca 2 uker nå og har ikke gått ut av rommet neste for at ikke jeg skal smitte mamma. Det hadde vært en så stor ære å se mamma kom inn i rommet mitt å si du har fått en pakka fra Stina blogg.Hadde aldri ønsket noe annet , bare den pakken fra deg 😍Jeg skal håpe til du avgjør vinneren

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg