Når bloggere møtes..!

Heisann fra Oslo! Nå er jeg på Nettavisen sine kontorer en tur sammen med et knippe med andre bloggere. Vi er jo hos Nettavisen / Side2 alle sammen, så vi er skikkelig blogg-kollegaer. Nå har vi nettopp fått skikkelig gjennomgang på podcast og hvordan man gjør det.

Selv har jeg ikke tenkt til å begynne med det, da jeg syns det holder meg blogg og youtube. Men det er jo gøy å høre hvordan det fungerer og det er jo mye av det jeg kan bruke til YouTube. 

Nå sitter hele gjengen og blogger samtidig, så her går det unna så tastene fyker. Haahah! 

Etterpå skal jeg innom en del forskjellige steder her i Oslo. Jeg må blant annet kjøpe inn masse hudpleieprodukter som jeg gleder meg til å teste. Fikk en skikkelig anbefaling av søsteren min som jeg må følge opp.

Lager forresten en liten vlog i dag så da kommer det snart litt nytt på YouTube igjen. Herregud, i sommer har jeg jo nesten glemt at jeg også lager videoer.. Haha! Uffda! 

Nå får jeg nesten runde av her, så blogges vi mer etterpå! 

 

6 kommentarer

Siste innlegg