Jeg savner den allerede..

Nå som høsten kicker inn kjenner jeg at jeg får skikkelig summertime sadness. Jeg er virkelig et sommermenneske, og det er trist å se at sommeren nesten er over. Forhåpentligvis får vi en nydelig høst, hvor vi ikke regner helt bort. Men ingenting slår sommeren! Jeg savner den allerede liksom..! 

Tipper det blir ganske mange utenlandsreiser på meg i høst / vinter. Jeg er en person som trenger varme og siden jeg har muligheten til å reise om vinteren, foretrekker jeg det fremfor om sommeren. Første reise blir til Mallorca allerede på mandag, og jeg gleder meg veldig til varme, strender, å kunne bade i havet og drikke paraplydrinker. Hehe! 

Frem til da får jeg bare mimre tilbake på sommeren med skikkelig litt sommerbilder! 

12 kommentarer
    1. Elsker når du lager sånne lister “10 ting jeg..” Det er så gøy 🙂 Kan du gjøre det oftere? Tips: 10 forbilder, 10 quotes, 10 favorittantrekk/favoritttrender, 10 kjente personer du ville hatt rundt middagsbordet, 10 steder du vil besøke, 10 funfacts, 10 ting som du gjør hver dag etc. Trenger ikke å være ti da, kan være 5, 8 etc.

    2. Spørsmål.. er det ikke veldig dumt å lære hunden å hoppe opp til dørhåndtaket på dører eller opp til kjøkkenbenken? Plutselig en dag står en dør ulåst enten her eller der også kan hunden ta seg en tur på egenhånd? Eller at den begynner å hoppe opp mot kjøkkenbenkene for mat? Hahah, noen jeg kjenner hadde en hund tidligere som fant ut alt dette selv, førte til en del stressa situasjoner og plutselg forsvunnen mat osv 😛 Kanskje ikke så veldig smart. Erfaring som snakker 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg