Uken som gikk #30 – Nedtur, Konsert, Irritasjon, Trening +++

// inneholder reklame

Ukens nedtur
– I går var jeg ute på konsert og drakk noen drinker, og ble i ganske god form. Jeg pleier nesten aldri å drikke noe mer enn et glass vin, så i dag er jeg så fyllesyk! Herregud. Jeg kan virkelig ikke huske sist jeg var i så dårlig form! Neste gang jeg skal drikke må jeg virkelig være mye flinkere til å drikke masse vann i løpet av kvelden og før jeg legger meg til å sove, for kroppen min har virkelig vært dehydrert i dag! 

Topp – Nelly

 

Ukens beste treningsøkt
– Siden jeg har veldig jernmangel så har jeg ikke fått trent noe spesielt denne uken. Jeg fikk sneket meg ut en liten tur for å gå en liten tur med Chloe rundt Bugårds-dammen, så det var jo veldig deilig. Gleder meg så mye til jeg er helt fin i formen igjen og kan starte med trening igjen.

Ukens høydepunkt
– Gårsdagen var uten tvil ukens høydepunkt. Jeg tok med vennegjengen fra Drammen på konsertene på Elvefestivalen, og det var så gøy! Vi så OnklP, MIA og enda flere artister. La ut masse videoer på snapchat (stinablogg), som dere kan se før du blir borte.

Utover kvelden dro vi ut på et av utestedene og danset inn i natten. Drammen våkner virkelig til liv under Elvefestivalen, og det var så gøy! Møtte også på så mange av dere på vei bort til konserten, og det er så koselig at dere kommer bort og spør om å få ta bilde! 

Ukens mest leste innlegg

“Gutter vs jenter i dusjen”

“DNA-test”

“5 Rare ting du ikke visste om meg”

 

Ukens favoritt antrekk
– Antrekket jeg hadde på meg da Per Fredrik og jeg dro på date i Tønsberg tidligere denne uken er uten tvil favoritten min! Jeg elsker kombinasjonen med rocka sko og rosa jakke. Veldig min stil! 

 

Ukens innkjøp
– Denne uken fikk jeg en svær boks fra Nelly på døren med massevis av klær og sko. Jeg viste dere alle plaggene i DETTE innlegget, og favoritt min fra alt er uten tvil genseren jeg har på meg på bildet under. Den er så fin!
 

Toppen finner du HER.

Buksene finner du HER

 

 

Ukens matopplevelse
– Tidligere denne uken var jeg på Kverneriet i Tønsberg med Per Fredrik, og vi spiste virkelig tidenes beste burger! Det var virkelig litt av et matopplevelse!

Ukens irritasjonsmoment
– At dette innlegg har blitt slettet sånn 8 ganger nå. Hvis jeg får kommer borti noe som helst av ting på menyen ved siden av der jeg skriver innlegget blir alt jeg har skrevet automatisk slettet. Siden jeg bruker bærbar macbook akkurat nå klarer selvfølgelig jeg å komme borti den menyen.. Så dette er vel 8 gang jeg prøver å skrive dette innlegget. Skal virkelig ikke være lett! Nå lagrer jeg det nesten etter hvert eneste ord jeg har skrevet. Haha!

 

Hvordan var din uke?

9 kommentarer
    1. Kanskje sjekke teksten bedre!
      “og ble i ganske god form”
      “Jeg kan virkelig ikke huske sist jeg var i så dårlig form”
      “som dere kan se før du blir borte”

    2. “Jeg kan virkelig ikke huske sist jeg var i så dårlig form! Neste gang jeg skal drikke må jeg virkelig være mye flinkere til å drikke masse vann i løpet av kvelden og før jeg legger meg til å sove, for kroppen min har virkelig vært dehydrert i dag!”
      VIRKELIG?? Man skulle tro du ikke kunne flere ord, guuuud så irriterende å lese

    3. Anonym 04:36 og 13:09
      Kan se for meg at det blir litt kjedelig og slitsomt å skrive innlegget flere ganger. Stina nevner jo at hun har med uhell slettet innlegget utallige ganger.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg