Derfor har jeg skjult nr

Helt siden jeg begynte å blogge har jeg vært veldig åpen og ærlig her på bloggen. Men det er to ting jeg liker å ha privat, og det er tlf nr mitt og adressen min. Derfor skjulte jeg det for flere år siden, så jeg ikke trengte å bli bombandert med meldinger og tlf samtaler fra alle mulige tilfeldige mennesker som leser bloggen min.

Det som derimot er ganske problematisk er at det er to personer som heter Stina Marie Bakken her i Norge, det er meg også er det en annen jente. Den andre jenta har ikke skjult nr sitt, så hver gang noen søker opp mitt navn for å få tak i tlf nr mitt, får de opp hennes. Jeg har nettopp for mail fra kjæresten hennes om at hun blir bombandert med tlf samtaler og meldinger i hytt og pine, og at det er ganske slitsomt for henne.

Så derfor håper jeg at dere nå kan slutte å prøve og kontakte henne. Dere får ikke tak i meg uansett hvor mye dere ringer henne, så bare slutt med det. OK? Om dere vil ha tak i meg er det bare å sende meg en kommentar her i kommentarfeltet. Verre er det ikke. ll

19 kommentarer
    1. Hun andre Stina bor jo tilsynelatende i Nordland i tillegg, hahah! Virker ikke som om de som absolutt skal ha kontakt med deg leser bloggen din så mye 😉

    2. Skjønner ikke hvorfor noen prøver å kontakte hun andre Stina! De som prøver å kontakte deg (stalkere) leser vel bloggen din og de vet at du bor i Sandefjord. Det står hvor hun andre Stina bor.

    3. Åå skjønner veldig godt hvorfor du har skjult nr! Må være kjempeslitsomt! Også den andre jenta da! Stakkars ho!

    4. Hei Stina! Jeg lurte på om du en gang kan ha 5 minute makeup challenge eller mixed makup challenge på YouTube?

    5. Noen mennesker eier virkelig ikke skam 😑 Blir så utrolig sur hver gang jeg hører sånne ting. Selv om man er en offentlig person er det fortsatt utrolig respektløs å kontakte personen på privaten. Tviler på at mange ut av de som prøver deg, hadde likt å fått smake på samme medisin. Seriøst mennesker, skjerp dere

    6. Hei,Stina! Jeg leser bloggen din dag og natt! Og ELSKER den! ❤️❤️ Men når kan du lage en YouTube video igjen?? Klem,en STOOOOOR fan❤️❤️❤️

    7. For noen år siden så var det på Big Brother som het Henriette -sund isteden for -svik på etternavnet sitt. Faktisk var det i 2001 hun var på Big Brother, så jeg var 11. Jeg kjenner lillesøsteren hennes. Vi har samme postadresse. Men bodde på hver sin side av øyen. Jeg ble nedringt av fulle menn som ville ha meg på fest. Så jeg la telefonen min inn til pappa, og han fikk slutt på oppringingen. Jeg forsøkte jo å si at jeg var bare 11, at jeg ikke ville ut med dem, men de trodde ikke på meg. Så når pappa fikk telefonen sluttet de fleste å ringe. Jeg tror kanskje pappa truet med en annmeldelse til et par av dem. For jeg fikk noen bilder som en 11 åring strengt talt ikke skal ha…
      Så, kjenner til den der. Uheldig og ubehaglig. Og man føler seg egentlig ufrivillig invadert av fremmede mennesker. Ikke hyggelig akkurat.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg