5 Tilståelser

// inneholder reklame

Får oppheng på ting – Hvis jeg først begynner å fikse litt på én ting, så ender det som regel opp med at jeg totalfikser alt rundt. Ta i går som et eksempel, som dere kanskje så på snapchat (stinablogg).

Jeg skulle egentlig bare spyle en liten ting vekk fra verandaen, men endte selvfølgelig opp med å spyle hele verandaen, trappene og inngangen, og på toppen av det hele; løvblåse hele innkjørselen der vi bor. Altså. Er det mulig? Jeg blir så perfeksjonist når jeg først begynner på noe. 

Pet peeve – Frem til i dag har jeg faktisk aldri visst hva “pet peeve” betydde. Jeg har hørt det uttrykket bli brukt mange ganger og jeg har sett det på utallige blogger. Jeg har bare aldri giddet å søke det opp på nettet for å se hva det betydde. Mulig jeg ligger laaangt bak og at det er noe alle burde vite hva betyr. Men jeg hadde i alle fall ingen anelse før nå. Det betyr forresten at noen finner noe spesielt irriterende. 

Orker ikke lukten brukt bakepapir – Hvis vi har brukt bakepapir når vi har stekt noe, og det har blitt litt godt stekt, og nå ligger i søpla blir jeg helt dårlig. Det ligger jo da i en lukket skuff, og enda kjenner jeg lukten av det. Det er noe med det som bare gjør meg skikkelig dårlig! 

Topp – Nelly, HER

Skjørt – Gina Tricot,  HER

 

Floker i håret – Jeg takler ikke å ha floker i håret. Jeg må alltid gå rundt og gre fingrene igjennom håret for å passe på at det ikke er en eneste floke, for hvis det er det blir så jeg ukomfortabel! Det er seriøst noe av det mest irriterende jeg vet om! Jeg takler ikke å ha hårsveiser der jeg ikke kan børste håret ordentlig, for da vet jeg at det er så mye floker i håret. 

Dårlig mat – Jeg er livredd for å spise mat som har gått ut på dato, eller er i ferd med å gå ut på dato. De fleste matvarer (med unntak av fersk fisk og kylling) tåler å gå litt over best før datoen. Men nei, i mitt hode går det virkelig ikke ann. Jeg vet at hvis jeg får noe som jeg blir litt dårlig av, eller som jeg syns smaker litt vondt, ja da klarer jeg ikke å spise det på flere år. Det har skjedd med så mange ting, blant annet sushi. Taklet ikke å spise sushi, og spiser det kun uten tang den dag i dag, fordi jeg fikk dårlig sushi og ble matforgiftet for 1,5 år siden. 

 

3 kommentarer
    1. Kjempebra innlegg! Jeg er også sånn at hvis jeg bare skal rydde pulten min ender jeg opp med å rydde hele rommet😂 Syns det er ganske greit så jeg får det undagjort.😂

    2. Kan du vær så snill å bruke yt-kanalen din litt mere??😋😋 PS: elsker deg og bloggen din❤️😉😉❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg