På vei hjem fra behandlinger

reklame

Nå er jeg på vei hjem fra Oslo, stoppet innom en bensinstasjon så jeg kunne oppdatere dere fra veien. I dag har jeg virkelig fått freshet meg opp! Jeg har fikset på både vipper og negler. Jeg har nettopp begynt å gå til Eger Skin Clinic (spons), og i dag har jeg fylt på volume vipper, jeg har fått lagt nye akrylnegler og tatt pedikyr.

Gud så fin jeg følte meg når jeg gikk ut derfra! Det er utrolig hva slike ting kan gjøre altså. Jeg kan jo vise dere litt bilder av hvordan resultatet ble. Jeg er i alle fall veldig fornøyd!

På hendene fikk jeg nydelige akrylnegler i super jentete farge med stiletto form. Syns den formen er så fin! 

På vippene har de lagt 3-7D volum vipper, som betyr at de legger 3-7 vipper på hver av vippene dine. De er fjærlette og det kjennes ikke ut som man har noe som helst på vippene engang. Resultatet er superfine vipper med masse volum! 

Om dere har lyst til å teste ut slike behandlinger kan dere booke timer HER. Bruk koden “STINABLOGG15” for 15% rabatt på alle behandlinger (som har ordinær pris). Sjekk også ut egerskinclinic.no for å lese mer om hvilke behandlinger de gjør. 

 

Etter litt behandlinger  tok jeg en lunsj på Olivia med Maria Kassandra. Det er jo altfor lenge siden vi har vært med hverandre, sånn bare vi to, så det var så koselig å sees igjen! Vi snakker jo om så mye rart når vi er med hverandre. Takk gud for at de på bordet ved siden av var engelske, og ikke snakket norsk (I hope), for de måtte trodd at vi var gale! Haha! 

 

Nå får jeg komme meg hjemover. Blogges mer senere!

8 kommentarer

Siste innlegg