Jeg forstår hvorfor nå

I går ble det date night i Tønsberg sammen med Per Fredrik. Vi har vært ute i Tønsberg en del ganger, men vi har langt ifra testet alle de forskjellig restaurantene.

I går testet vi et sted som heter “Kverneriet”. Det er en burger restaurant som jeg har blitt anbefalt av mange venner å dra på, og som er kåret til Tønsbergs beste restaurant. For å si det sånn; jeg forstår hvorfor.

 

Her snakker vi skikkelig gourmet burger som var smekkfull av alle mulige spennende ingredienser, og man merket at de hadde spesialisert seg på dette. For wow! Dette var tidenes beste burger! Hit skal vi flere ganger for å si det sånn!

Utsikten fra restauranten var også helt magisk. Vi så utover elven og over på den andre siden der det var glødende lys langs hele elvebredden. Utrolig romantisk og koselig!

Nå er jeg i Oslo og har vært på litt (en god del) skjønnhetsbehandlinger. Skal fortelle dere mer om det etterpå! Nå skal jeg møte Maria Kassandra også skal vi ut og spise lunsj sammen. Jeg rekker ikke å se henne så ofte, så når jeg først er i Oslo er det så koselig å kunne møtes!

6 kommentarer
    1. tenker du overhode på noe annet enn utseende og behandlinger? i det siste syns jeg bloggen din er blitt veldig overfladisk

    2. Gøy at du er i Tønsberg så ofte for tiden, det er hjembyen min og jeg er ganske stolt av den 🙂 En gang så jeg deg på Farmandstredet, faktisk! Og jeg ble overrasket over at du er like pen i virkeligheten. Ikke at jeg hadde trodd noe annet, men du skiller deg liksom litt ut der du kommer flawless traskende bortover kjøpesenteret. Og nei, jeg rakk ikke si hei, for vi gikk i motsatt retning, men skulle gjerne gjort det!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg