Det var på tide..!

// inneholder reklame

Nå har jeg nettopp shinet over hele hagen! Endelig begynner jeg å få mer energi igjen, og da fikk jeg tatt fatt på hagen. Den trengte sårt mye klipping for å si det sånn.. Haha! Så nå har jeg fått klippet den og jeg har vannet over blomstene, så nå går det faktisk ann å gå igjennom hagen. Det er noe nytt! Neida, var ikke så ille. Men Chloe har nektet å gå ned på sin plass i det siste, så eehe. Det var på tide for å si det sånn! 

Mens jeg klipte gresset kom Per Fredrik ut og spurte om vi skulle stikke ut og spise sammen i kveld, og jeg sier jo ikke akkurat nei til date kveld. Så da var det rett i dusjen etter gressklipping, og inn i skjørt og nye klær. Fikk hele antrekket som jeg har på meg nå (med unntak av veska) i posten i stad. Er helt obsessed med disse klærne! Skal vise dere alt jeg fikk i morgen / lørdag. Fikk så sykt mye fint! 

Jakke – Nelly, HER

Skjørt – Nelly, HER

Sko – Nelly, HER

Veske – Gina Tricot, HER

Topp – Nelly, HER

6 kommentarer
    1. Nydelig rosa farge på jakken din! Love it.
      Vurdere sterkt å kjøpe den selv. Hvilken str må jeg ha når jeg bruker xs/s til vanlig(?).. er 157cm så ikke så høy selv..

    2. Så fin du er!
      Jeg lurte på noe –
      Du skrev jo et innlegg om det å bruke lang tid i dusjen pga shaving osv. Kan du svare på et spørsmål:
      Du er jo “mørk” i håret, og det er jeg også, og håret mitt begynner å vokse ut nesten med engang etter jeg har barbert meg… Sykt irritende, det går nesten ikke en dag engang før jeg kjenner “stubbene” av hårene. Barberer du deg hver eneste dag? og er det bare jeg som har det sånn isåfall? Kan du tipse til hvordan du barberer deg? Teit spørsmål, men setter pris på svar 🙂 Ønsker deg en fin dag Stina!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg