Da det stormet som verst..

I dag stormet det som verst ute! Det lynte og tordnet fryktelig mye om hverandre, og det sprutregnet! Så vi benyttet sjansen til å dra ned til sentrum en tur og spise ute på restaurant, mens vi hadde utsikt mot vannet der det lynte som verst. Det var så koselig å sitte på uteserveringen og høre på regnet som drypte ned på taket, og tordnet som buldret rundt oss!

Det vanlige kameraet mitt var helt tomt for batteri, så jeg dro med meg den store speilrefleksen. Vel, det ble litt bommert for å si det sånn. Den er jo helt umulig å bruke til å ta selfies. Haha! Så det ble veldig fine bilder av maten, men bildene av oss ble med iPhone. Hahaha! 

Maten var i alle fall veldig god! Jeg bestilte and, som forresten er mitt favorittvalg når det kommer til kjøtt / fugl. Det er så godt! 

Men en gang vi kom hjem fikk jeg veldig vondt i bena, og har vært liggende i senga frem til nå. Det går mye bedre med meg for hver dag som går når det kommer til jernmangelen. Men i dag sa bena mine helt stopp, og jeg fikk så ille kramper at jeg bare måtte legge meg ned. Men nå er det heldigvis mye bedre, så da rakk jeg å titte innom før vi skal spise kveldsmat! 

8 kommentarer

Siste innlegg