Min første skoledag..

// inneholder reklame

God mandag! Denne mandagen er veldig annerledes enn de siste mandagene har vært, for nå kicker virkelig hverdagen inn igjen, det har jeg virkelig merket på mailboksen for å si det sånn. I dag var det første skoledag etter ferien for mange av dere, og jeg kan bare tenke meg hvordan det har føltes.

Tipper det er mange av dere som er supertrøtte etter å ha stått opp grytidlig. Noen av dere har kanskje kommet i nye skoleklasser der dere ikke kjenner så mange, og det er litt skummelt. Mens andre har sett igjen klassekamerater dere ikke har sett siden skolen tok slutt i juni.

Ved skolestart er det alltid så mange forskjellige følelser i luften, og jeg husker veldig godt hvordan det var da jeg skulle begynne første året på videregående. Jeg begynte på en helt ny skole, og jeg kjente kun en jente som gikk i en parallellklasse. Jeg var så nervøs og trodde aldri at jeg kom til å gå overens med de jeg kom i klasse med. Husker hvor oppgitt og fortvilet jeg var da jeg kom hjem fra skolen den dagen. Heldigvis gikk det ikke lang tid før jeg kom supergodt overens med alle i klassen og på hele linja, og da gikk skolen som en lek!

Jeg vil tippe det er ganske mange av dere som kanskje er litt fortvilte fordi dere ikke kom i klasse med de dere hadde håpet på, eller har kommet på en helt ny skole og ikke kjenner noen. Mitt tips til dere; gi det litt tid, vær åpen og utadvent, og mest viktig; vær hyggelig med alle. Da går det ikke lang tid før du plutselig har massevis av venner og plutselig kjenner du at du gleder deg til å gå på skolen! 

Veske Gina Tricot

Jumpsuit – Topshop

SkoNelly

BelteBik Bok

Choker Gina Tricot

Uansett om du har begynt på skolen eller jobben igjen for første gang etter sommerferien, ønsker jeg deg lykke til! Husk at du kan klare alt du vil, så om du har som mål å få supergode karakterer eller masse venner i år, så kan du klare det! 😃

 

Begynte du på skolen / jobben igjen i dag? 💗

35 kommentarer
    1. Det som jeg synes er rart, er at alla andre begynner på en mandag, mens min skole begynte forrige torsdag. Hva er greia med det? Synes antrekket dit var elsk Stina, for å være ærlig så rocker du det. Du er en helt fantastisk person, og du kommer med helt supre tips.

    2. Jeg begynte på skolen torsdag forske uke og jeg vet om flere,som begynte torsdag forje uke, men det er fordi vi hatt noen fridager, som ikke alle andre skoler har hatt

    3. Jeg begynte nettopp på en ny skole og alle stod i ringer rundt om i skolegården, mens jeg stod ved siden av men alle så på meg og lo jeg var sykt lei meg

    4. My granddaughter starts school here in the United States on Monday August 28. She is in her last year of elementary school. Next year she goes to secondary school. Enjoy reading your blogs. You give good advice to others. Me, I am old enough to be the mother of you and Per Frederik and I love you both. Have a great afternoon (is it afternoon). I think my time is 6 hours behind you. Hugs and kisses. 💝💝💝💋💋💋

    5. Syns det er utrolig hvor positiv du kan være Stina, selv om du kan få mange negative kommentarer her på bloggen:) du inspirerer alltid!

    6. Elsker antrekket ditt! Så blomstrete og søtt<3
      Jeg begynner i ny jobb i morgen som resepsjonist på en skole 😉
      Gleder meg!

    7. Lurte på om du kunne lage ett innlegg hvor du viser babybilder av dg, og et innlegg hvor du viser et bilde fra hvert år frem til nå.

    8. Elsker skolestart og har alltid gjort det! Har nettopp begynt på skole i København, helt alene, men allerede har jeg fått gode venner 🙂 en ny start er skummelt, men det blir lettere når man kastet seg ut i ting.
      Gøy å følge med på bloggen selvom jeg er i utlandet!

    9. Jeg har nettopp begynt på ungdomsskolen, det er jo litt skummelt, men det har gått fint så langt. Jeg er veldig glad for at jeg kom i klasse med mange av vennene mine fra barneskolen. Det har bare gått to dagen alt, og jeg føler at jeg ha kømmi godt overens mæ mange ta de nye i klassa. Jeg gleder meg til neste dag på ungdomsskolen!❤️

    10. Vi startet første skole dag forrige onsdag og jeg startet i 8 klasse. Vi er 3 skoler som er satt sammen jeg går i 8D. Jeg gruver meg veldig siden alle de gamle vennene mine hater meg ATM så trodde dette kom til og bli helt jævli men jeg fikk nye venner og nå gleder jeg meg til vær dag på skolen❤❤❤❤elsker deg Stina du er ett forbilde!!!

    11. Begynner i 8 nå, ny skole og håper på nye venner, vi starter onsdag (i morgen) elsker din blogg❤❤❤

    12. Jeg elsker videoen din på yt. Jeg begynte i 8.trinn elsket det. Men det er en ting jeg plager meg over er at jeg har dysleksi og ingen andre vet det. Men tilbake til deg. Jeg elsker vloggene dine. I💙You.
      Smil
      Tro
      Intresang
      Nøytral
      Annerledes
      Håper det kommer en ny video ut snart.
      Hunden din er så søt. ILU🐶🐶🐶🐶

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg