Uken som gikk #29 – Legetime, Irritasjon, Reise, Massasje +++

// inneholder reklame

Ukens irritasjonsmoment
– At sommeren snart er ferdig. Jeg er ikke ferdig med sommeren enda, og det er så kjipt at det blir kaldere og kaldere ute for hver dag som går. Føler egentlig ikke at det har vært noe skikkelig sommer egentlig. Det har jo vært så mye regn og kulde! Heldigvis har det vært noen varme dager, selv om de ikke har vært mange.. Tror nok jeg kommer til å dra utenlands en god del ganger i høst / vinter for å få varme på kroppen! 

BikiniNelly

 

Ukens opptur
– Det som jeg trodde kom til å bli en nedtur, ble en veldig stor opptur. Jeg snakker da om legetimen jeg hadde på onsdag. Før timen var jeg nærmest overbevist om at jeg hadde fått ME, siden jeg har vært dårlig veldig lenge. Det ble dog heldigvis en opptur da jeg fikk beskjeden om at det var jernmangel som var grunnen til alt som har vært galt med meg. Selv om det er litt kjipt å måtte ta masse jerntilskudd, for helt ærlig; det smaker jævlig. Så er det fantastisk å vite at det ikke var noe verre, og jeg blir nok i fin form veldig fort! 

 

Ukens innkjøp
– Tidligere denne uken shoppet jeg en del nye topper som jeg er så fornøyd med! Du kan se alt jeg kjøpte HER.

ToppGina Tricot

 

Ukens høydepunkt
– Gårsdagens Oslo tur med Victoria var uten tvil ukens høydepunkt. Det var så gøy å bare shoppe og spise ute, skravle og være oss! Det er lenge siden vi har gjort! 

BluseBik Bok

 

Akkurat nå
– Har jeg nettopp smurt meg inn med masse selvbruning og gleder meg til å bli skikkelig tan. Elsker å være gyllenbrun. Føler meg alltid ti hakk finere når jeg har litt farge på kroppen enn når jeg er blek. Å være blek er virkelig det siste jeg kler. Haha! Er forresten DENNE selvbruningen fra Cocoa brown jeg bruker. Skrev mer om den i ukens spørsmål, så bare å lese dere om dere vil ha mer info om den.

ToppBik Bok

Skjørt Gina Tricot

 

Ukens cravings
– Gulrot cupcake. Altså. Det er så digg at jeg kan ikke få understreket det nok. 

Ukens tanke
– Ta vare på kropp og helse! Jeg har virkelig fått meg en lærepenge om hvor viktig det er, og denne uken dro jeg blant annet på massasje for å løsne litt opp i hele kroppen. Det var så digg og jeg følte meg så mye bedre etterpå! Nå som jeg har jernmangel for fullt med alt det medbringer av symptomer, setter jeg veldig stor pris på den tiden jeg faktisk er frisk. Når jeg blir ordentlig frisk igjen kommer jeg til å være overlykkelig. Hehe! 

 

 

Hvordan har din uke vært?

10 kommentarer
    1. Frisk? Virkelig?! Du kan da vel ikke mene at du syk pga jernmangel? Spar meg! Undrer mang en gang hvor overfladisk du er.

    2. Til “Hege”
      Hun sa aldri at hun var syk, hun sa at hun var redd for at hun var syk fordi hun hadde følt seg dårlig. Anbefaler å lese innlegget godt før du kritiserer;)

    3. Du er alltid blek syns jeg, men du er utrolig vakker som blek. Syns ikke du trenger å være supertæn, men det er jo selvsagt opp til deg 🙂 Heldig som kler begge deler!

    4. Dersom du hadde lest deg opp på ME hadde du skjønt veldig fort at det ikke er det som “feiler” deg. Du hadde ikke hatt sjans til å holde denne fulltidsjobben (som dere bloggere selv kaller det) gående. Jeg mener du har skrevet tidligere at du jobber 8t om dagen (korrekt meg hvis jeg husker feil) og dette hadde ikke en med ME hatt sjans til. Jeg har vært syk i over seks år nå, og selv om formen min er myemye bedre nå enn tidligere, så orker jeg ikke å være ute av huset/jobbe/lese osv mer enn maks to timer om dagen. En ME-diagnose får du heller ikke på dagen av å gå til legen, det tar gjerne mange måneder da man må utelukke alt annet av sykdommer for å kunne sette en diagnose.
      Slutt å overdramatiser den minste lille ting i livet ditt kun for å ha noe å blogge om. Denne reaserchen du prater om at du gjør så mye av, funker visst ikke alltid.

    5. Hei Stina 🙂
      Elsker bloggen din! ♥
      Har du noen gode tips til ei som vil starte og blogge? ♥
      Takk for svar 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg