Kjøpe veske til 15’000,- ??

Nå har jeg kommet hjem og har endelig satt meg ned etter en lang, men veldig morsom dag i Oslo. I dag har virkelig Victoria og jeg vært innom det som føles som halve Oslo. Vi har shoppet litt, spist masse digg mat, og ikke minst; vi har vindusshoppet i de litt vel dyre butikkene.

Følte meg skikkelig beglodd når jeg kom inn på YSL butikken med Converse og en handlepose. Tipper de tenkte at vi var sånn 16 år og ikke hadde penger what so ever. Hahaaha! Både Victoria og jeg er jo ganske små, så vi kan jo fort se litt vel unge ut. 

Da vi kom inn i Gucci butikken derimot, fikk vi veldig god service. Der var folkene skikkelig hyggelige og de stirret ikke på oss akkurat. Så der ble det til at vi var en god stund. Jeg har jo sett meg ut en veske som jeg har skikkelig lyst på derfra. Men jeg er fortsatt litt på gjerdet om jeg skal kjøpe den eller ikke.

Den koster jo 15’000,- kr. Så det er jo ikke akkurat småpenger. Det er jo en vanvittig sum å bruke på en veske sånn egentlig. Men samtidig føler jeg at man kjøper et lite kunstverk som man kan ha veldig lenge, og som er litt ekstra stas å bruke. Sykt fin er den i alle fall. Hehe! 

Før vi begynte shoppingen var vi innom Paléet en tur og spiste veldig god taco. Har aldri spist hummertaco, så det var virkelig noe nytt, og ikke minst veldig godt! 

Etter masse titting rundt i butikker brukte vi nesten en time på å finne et sted vi kunne ta en kaffe. Nesten alle kaféer stenger 18 på lørdager, som egentlig er litt rart i og med at det er Oslo sentrum.

Til slutt klarte vi å finne en Espresso House som var åpen, så da ble det både kaffe og gulrotmuffins på oss! Sistnevnte er seriøst himmelen. Den er så sinnsykt god at jeg kan ikke få understreket det nok. 

Nå skal Per Fredrik og jeg lage litt sen middag også skal vi se på litt tv-serier. Vi har nettopp sett hele “Ozark” ferdig, (som forresten var den mest spennende serien jeg har sett på lenge) så jeg er litt usikker på hva vi skal se på. Kjenner jeg oss rett blir det nok American dad. Haha! 

24 kommentarer
    1. Jeg tror ikke bare det er du som ser yngre ut fordi du er liten. Det har vel noe med både utseende og sminke / stil og gjøre.

    2. Hei Stina. Jeg har en niese på snart 10 år, som har deg som største forbilde. Hun snakker om deg, og oppdaterer meg alltid på alt der fine du skriver om, spesielt innen sminke , Beautyhacks og at det virker veldig på henne som du er et godt forbilde. Hjertelig takk for det. Det betyr mye for oss i familien at du finnes som er bra forbilde for våre små og tankefulle.
      Drømmen hennes er å arbeidde med YouTube og sender meg ofte vlog. Så skjønt. I dag har hun vært på besøk hos meg, og fikk låne sminken sin , og storkoste seg med det. Spesielt da hun så at vi hadde en del lik sminke.
      I familien så har det vært litt for mye motgang det siste året, og jeg må ærlig si igjen at du har gjort et godt og balansert inntrykk på henne, oppi det hele. Ser at hun kobler av og koser seg når hun sminker seg, leser bloggen din og tar litt etter deg, da hun setter seg i eget selskap. Det betyr mye.
      Hun har bursdag 27 september, blir hele 10 år gammel. Så jeg lurer på om det er mulig å kjøpe noe fra deg, i form av du setter sammen en liten “bukett” med sminke, hudpleie, koster, noe You tube merch, yt-høyttaler ,, småting, pynteting, en veske etc som du kan selge! Jeg fikk tak i din neglelakk til jul, som du har samarbeidet om, og gjett om den falt i smak.
      Jeg vet ikke om dette er mulig, men jeg strekker ut en ydmyk hånd fordi jeg har så lyst å gi henne noe ekstra akkurat i dette spesielle året vi har vært gjennom. Skriv gjerne på Mail til meg, om det er bedre?
      Mvh
      Tante på 33 år , som også synes du gjør en fantastisk jobb på topplisten. Takk!

    3. Der kan se på krim serien pretty little liars.
      Jeg er så glad i den serien og den er så spennende.
      Men jeg vet ikke om dere liker den siden den er egentlig får tenåringer/ungdom. Og forresten så går serien på netflix og jeg tror også den går på viaplay. 🙂 😉

    4. Hvis du vill det så gjør det.går det helt fint uten den vesken så ikke gjør det.Men jeg synes du burde gjøre det

    5. Lurer litt på hvor høy du egentlig er, fordi du sier alltid du er så liten. For r litt liten selv❤️😅

    6. Ikke for å hate eller noe sånt, men jeg synes du klager veldig på at du er så liten å tynn og at det er så sunn på dere.
      Jeg ville si det er verre med oss høye og tykke folk. Jeg er bare 11 år gammel og føler meg alltid tykk og ikke bra nok. Jeg skulle også ønske at jeg var mye lavere. Jeg begynner i 6. Klasse og er allerede over 160 cm. Jeg håper du kan gi noen tips og skjønner at det ikke bare er sunn på dere lave og tynne.
      Mvh: Jente 11 år

    7. Superfin veske! Jeg så på den samme, ettersom jeg elsker rosa og tingene jeg eier er stort sett rosa. Men ville tatt den i en mer “nøytral” farge, som svart, ettersom det er en dyr veske man skal ha lenge. men kjøp deg en veske!! Det synes jeg du skal unne deg 🙂

    8. Den var fin å sånn men jeg synes ikke den er fin nåkk til å koste 15,000.
      Men det er hver sin smak😊👌🏼

    9. Man skal ALDRI se ned på folk som kommer inn i en butikk og tro at dem ikke har penger. Man kan ikke se på folks utseende hvor mye penger de har på banken. Som butikkansatt har jeg fått lære meg at man skal yte beste service til alle kunder – uansett hvordan de ser ut og hva slags klær de har på seg! Butikkene lever av kundene sine, så da er det veldig dumt å gå glipp av en betalende kunde bare fordi man tror at de ikke har penger. Fy skam til YSL!!

    10. Hørtes ut som en veldig koselig dag! 😀
      Veska er driit fint! Men hadde personlig aldri klart å bruke så mye penger på en veske! Men igjen – har man økonomi til det så ser jeg ikke problemet med det. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg