En clean start

Tidligere i dag spiste jeg lunsj med Rebecca. Jeg har fått helt dilla på et sted i Sandefjord, som er skikkelig fargerikt! Det er virkelig det perfekte lunsjstedet. Der er det så funky og fresht at jeg blir skikkelig inspirert bare av å spise der!

Haha, dette bildet beskriver virkelig Rebecca! Det er typ sånn hun er 24/7. Alltid superglad og med masse energi! 

Altså, hvor kult er ikke dette stedet? Får nesten lyst til å male hele huset i masse farger her hjemme. Selv om det er litt vel drastisk, så det blir nok ikke til at jeg bytter ut alt det hvite og rosa med masse farger enda. Men noen ekstra farger her og der skal vi ikke se bort ifra at kommer!

“Strike a pose”

Etter lunsj stakk vi en tur på Plantasjen. De fleste krydderurtene på kjøkkenet har virkelig vokst seg for lange, og er virkelig ikke noe fine lengre. Så da måtte jeg ha en god del nye! Syns det er så fint å ha det på kjøkkenet. Da får jeg liksom litt ekstra lyst til å lage masse digg mat! Kan vise dere hvordan det ble etterpå!

Nå har nettopp hushjelpene vært her og vasket hele huset. Så nå er det helt rent og pent her! Nå var det bare å holde det ryddig og fint da.. Det er ikke alltid like lett. Hehe! Får krysse fingrene for at vi klarer det nå. Det er jo så mye lettere når vaskehjelpene har vært her og man har en helt clean start i alle fall! 

 

👻 Se mer på Snapchat: STINABLOGG 👻

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg