Luksus i hverdagen

// inneholder reklame

I dag startet jeg dagen på den beste måten jeg kan. Jeg var på spa og hadde massasje behandling på en time. Det var virkelig helt fantastisk! Jeg har vært så stiv i kroppen, og spesielt nakken den siste tiden, så dette passet virkelig perfekt! Massasje er virkelig hverdagsluksus, og det er noe jeg skal gjøre mye mer! 

Nå skal jeg straks på en behandling til, også skal jeg møte Rebecca for å lunsje litt sammen etter det. Det blir så koselig! 

SkjørtGina Tricot

Jakke – Zara

BelteBik Bok

Solbriller – Rayban

Genser – Gina Tricot

Tenkte jeg bare skulle svinge innom her og vise dere dagens antrekk før jeg drar ut! Har blitt så forelsket i dette skjørtet at jeg har nesten ikke ord for det. Syns det er så fint, også passer det liksom til alt mulig! 

 

👻 Se mer på Snapchat: STINABLOGG 👻
3 kommentarer
    1. Veldig luksus! Å dra på spa må jo være helt fantastisk❤️
      Har dessverre ikke muligheten til å dra på spa siden
      jeg bare er et barn og under 16 år❤️ Elsker bloggen din!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg