Slik trener jeg hjemme!

// inneholder reklame

Etter at jeg pusset opp treningsrommet har jeg brukt det ganske mye for hjemmetreningsprogrammer. Jeg er mest glad i å gå på gymmet for å løfte litt tyngre vekter. Men det er fortsatt veldig kjekt å ha et treningsrom hjemme der jeg kan trene mye av basisøvelsene. 

Siden jeg tipper mange av dere er glade i å trene hjemme, skal jeg dele treningsprogrammet jeg pleier å gjøre med dere. Dette er for hele kroppen og spesielt magemuskler og rumpa. 

 

Den økten jeg pleier å gjøre når jeg trener hjemme er slik:

💪🏼 5-10 min oppvarming på tredemølla

💪🏼  10 squats med vekter i hendene x 3 runder. 

💪🏼  10 Leg ups x 3 runder

💪🏼  8 Arnold press med vekter (ofcourse)  x 3 runder

💪🏼  Planken 45 sekunder x 3 runder

💪🏼  Bulgarske utfall med vekter, 8 repetisjoner x 3 runder

💪🏼  Avslutter med å tøye ut i 10 minutter

TreningstoppEllos

TreningstightsEllos

TreningsklokkeFitbit

👻 Se mer på Snapchat: STINABLOGG 👻


Hva liker du å trene?
 
💪🏼

22 kommentarer
    1. Hva gjør jeg hvis jeg er mindreårig og ikke har en tredemølle? (Det vil si at jeg ikke er gammel nok til å dra på treningsstudio) Stor fan💕

    2. Haha herregud hvor mange ganger må vi se deg i de samme treningsklærne? Må vi ALLTID få puppene dine opp i ansiktet på alle bilder? Slitsomt.

    3. Jeg elsker treningsklærne dine de er super fine 😊
      Kan du lege ut en treningsøkt som er lengere og en som er kortere???🙃
      Elsker kanalen din og bloggen din + deg da😁😁😅

    4. Hadde vært fint om du kunne ha dekket til puppene dine litt. Er ikke så interessert i å se puppene dine i hvert eneste blogginlegg/ bilder!

    5. Jeg har ikke treningsrom med tredemølle😭selvom jeg virkelig ønsker et treningsrom. Er det mulig å ta en 5 – 10 min løpetur eller joggetur, både stillestående og ute isteden for tredemølle??
      ❤❤

    6. Du som skrev den komentaren åvenfår burde kanskje tenke på at det er normalt å bruke samme trenings klær flere ganger😂

    7. Hvorfor gidder å vise puppene dine i hvert eneste bilde du legger ut?!!! Du har kjæreste så hvorfor gidder du?

    8. Dere som alltid skriver hate mot puppene hennes, Assa hva vil dere oppnå ? At hun skal kutte de av? For dere går aldri i en utringet topp liksom? Det er mange ganger Stina ikke går i utringet topp. Hva er poenget liksom? Man er jo sånn man er så hvorfor ikke være fornøyd? Jeg syns egt at det er litt diskriminering, at dere på en måte mobber henne. Dere hadde jo ALDRI sagt det til henne irl soo whats the point?
      Jeg syns at det er såå bra og motiverende at du er deg selv stina❤️ Keep it up guurl❤️ Jeg syns bloggen din er veldig motiverende💕

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg