Denne hadde jeg glemt

// inneholder reklame

Denne jumpsuiten har jeg virkelig fått skikkelig sansen for! Jeg kjøpte den i starten av sommeren, men jeg har glemt den helt bort. Den var jo altfor lang på bena da jeg kjøpte den, så derfor ble den bare gjemt litt bort.

For noen dager fikk jeg endelig ånden over meg og fikk klipt av nederst på bena på den. Så nå kan jeg endelig bruke den uten å tråkke i den ut av en annen verden. 

Jumpsuit Bik Bok

SkoNelly 

Belte Bik Bok

 

Syns det er så deilig med sånne jumpsuit som denne. For den er både pyntet og fin, samtidig som den er skikkelig komfortabel. Perfekt kombinasjon om du spør meg! 

👻 Se mer på Snapchat: STINABLOGG 👻

 

I dag har jeg hatt skikkelig hjemmekontor her. Mailen har fått seg en runddans og jeg har gjort masse research til forskjellige ting jeg vil skrive om på bloggen fremover.

Nå er det skikkelig surt og kjipt vært ute, og det gjør at jeg egentlig bare vil legge med under pleddet på sofaen med en god film. Det får jeg vente litt med. Nå har jeg en del ting jeg vil gjøre først! 

4 kommentarer
    1. Jeg får ikke håpe du kun har klippet av nederst, for da blir den fort ødelagt. Kan i hvert fall se at du bare har klippet rett av. Skal du gjøre slike ting så bør du legge det opp med bruk av symaskin. (:

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg