Svar på silikon rykter

// inneholder reklame

Den siste tiden har det sirkulert en del rykter om at jeg har tatt silikon. Jeg har fått utallige kommentarer fra lesere i kommentarfeltet som lurer på om jeg snart kan innrømme at jeg har lagt meg under kniven og fylt opp puppene med silikon. 

ToppGina Tricot

Helt ærlig folkens. Tror dere ikke jeg ville vært åpen om det om jeg hadde gjort det? Jeg blottlegger jo så mye av mitt privatliv og mine tanker og meninger, og jeg har til og med laget video der jeg viste at jeg tok Restylane. Så jeg forstår ikke hvor logikken til mange av dere ligger, når dere tror at jeg ville skjult noe sånt.

Så nei, for sikkert 10000 gang. Jeg har ikke tatt silikon. Om jeg hadde tatt det hadde jeg vært åpen og ærlig om det her på bloggen. Jeg syns ikke det er noe man trenger å holde skjult for den ene grunnen eller den andre. Det er sikkert mange som ikke forteller det til hele verden når de gjør forskjellige ting med sin egen kropp. Men slik er ikke jeg.

Jeg har alltid vært veldig åpen og ærlig her på bloggen, og slik ønsker jeg å fortsette og være. Så om dere lurer på om jeg har gjort noenting, så er det bare å lese bloggen. Om det ikke står på bloggen, har det ikke skjedd. Haha! 

 

👻 Se mer på Snapchat: STINABLOGG 👻
11 kommentarer
    1. Jeg skjønner ikke folk som ikke tror på deg. Jeg elsker bloggen din og jeg vet at du Ikke hadde skjult det. Stå på og ha en fin kveld❤️

    2. Hei, for min del jeg tror deg på alt du skriver på bloggen. Ikke gi opp!! Du er helt råd😘 stå på videre å sats på bloggen!!!!!❤💖

    3. Ellsker bloggen din og du må stå på det er latterlig at folk ikke trur på deg duver jo så kul og ærlig

    4. Enig. Bryterne dine er fine som de er og du hadde såklart sagt noe sånt her på bloggen. Du er jo trossalt en ærlig og snill person som forteller det meste om deg selv og om livet ditt. Elsker deg. Min idol! 💖

    5. Misunnelse, det er er ett ord! OK – du har ikke tatt silikon. Nå har alle fått svar på det. Du er bare utrolig heldig som har den kroppen du har! Du er perfekt 🙂

    6. Tror på det du sier jeg vertfall! 🙂 Samtidig så skjønner jeg at flere stiller spørsmål om det da veldig mange av bildene du legger ut er med mye kløft og fokus på bryst

    7. Kan du legge ut bilder av deg som liten?
      Hvilket kamera bruker du?
      Du bruker veldig mye rosa, er det din favorittfarge?
      Kunne du vært med på bloggerne?
      Elsker bloggen din <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg