Ny spalte på bloggen!

/ inneholder reklame

Noe jeg tenkte å gjøre mer av fremover, er å legge ut dagens antrekk. Jeg elsker jo å se på andre bloggere sine antrekksbilder, og jeg syns det er så gøy og inspirerende. Selv er jeg litt for glemsk på å legge det ut selv. Så fremover har jeg tenkt til å legge ut det mye oftere, sånn at det kan bli en egen liten spalte her på bloggen! 

Så lenge været tillater det da. Hehe! Er jo ikke akkurat noen hemmelighet at man må ha været med seg for å ta antrekksbilder. Så da får vi krysser fingrene på at været fremover holder seg bra! 

I dag gikk jeg for en søt og litt sommerlig look. Sommeren er jo virkelig på hell nå, og jeg skal nyte siste rest av den til det fulle.

Jakke – Zara 

BukseGina Tricot

Topp Gina Tricot

VeskeGina Tricot

SkoNelly

 

Nå skal jeg inn til sentrum og gjøre noen ærender, og prøve å få handlet inn litt blomster for uken. Den rosebuketten som står forran meg i skrivende øyeblikk har virkelig sett bedre dager, så den trenger å bli byttet ut. For meg er det så viktig å alltid ha friske blomster i huset. Det er så koselig og fint å se på! 

 

👻 Se mer på Snapchat: STINABLOGG 👻

 

7 kommentarer
    1. Bare sånn konstruktiv kritikk, så vil jeg ha mere meninger i innleggene dine. Hjertesaker du har osv. Føler du har begynt å blogge mindre personlig og mere overfladisk. F.eks dyrevern, flyktningekrisen, global oppvarming osv. Du må jo ha en mening om noe av dette, så derfor lurte jeg på om du kunne skrive innlegg om det

    2. Så fint! Liker godt selv å se antrekksbilder, god inspirasjon.
      Men kunne jeg spurt hvilken hårfarge du bruker? Kler fargen så godt!

    3. Buksa du har på er ikke fra Gina, da burde du skrevet “lignende bukse” isåfall! Bare tips til neste gang!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg