Ukens spørsmål #172 – Penger / Blogglønn, Fanpost, Lepper, Press, Alder +++

// inneholder reklame

Hvordan tjener du penger på bloggen?
– Jeg tjener på litt forskjellige måter egentlig. Hver gang noen går inn på denne bloggen tjener jeg noen øre per person, og i løpet av en måned blir det en sum som er en del av lønningen min. I tillegg tjener jeg penger på annonse innlegg.

Det er når for eksempel en annonsør spør om jeg kan reklamere for et av deres produkter. Da tester jeg ut produktet først, deretter sier jeg ja / nei til å reklamere for de, og om jeg sier ja skriver jeg om de på bloggen. Da får jeg en fast sum som er avtalt på forhånd. Jeg tjener også en del på YouTube kanalen min.

Jumpsuit Nelly

 

Kan vi lesere sende deg post?
– Ja! Jeg har en postboks sammen med Per Fredrik som dere kan sende post til. Adressen til den er “PB1532 Kilen, 3206 Sandefjord”. Syns det er så koselig når jeg får brev fra dere! Sparer alltid på brev fra dere og legger det i en boks sånn at jeg kan se på iblant 💗

 

GenserNelly

Shorts Gina Tricot

SkoNelly

 

 

Du skriver at du bruker en oljebasert sminkefjerner, hvilken da? Bruker akkurat samme fundationen selv, men føler jeg sliter med å få bort all sminken – selv etter ansiktsrens..
– Når jeg skal rense huden om kvelden bruker jeg to forskjellig rensere. Den første er en “balm” som inneholder en del olje, som er perfekt for å fjerne sminke som sitter litt ekstra godt. Jeg fordeler litt av den i ansiktet når det er helt tørt, og gnir utover. Deretter bruker jeg en våt klut for å fjerne alt. Da er ansiktet helt fritt for sminke. Renseren er forresten fra Biotherm, og du finner den HER.

Deretter bruker jeg en rens som går mer i dybden i huden og fjerner resten av tingene som skal renses vekk. Da tar jeg både en liten perledråpe i hånden min og skummer opp med vann, og masserer inn i huden, og avslutter med å fjerne produktet med en våt klut. Den renseren er fra Biotherm og du finner den HER.

GenserGina Tricot

 

Hvor bor du?
– Jeg bor i Sandefjord, rett utenfor sentrum.

 

Har du tenkt til å farge håret?
– Nei! Jeg farget det lysere for et år siden, og da ødela frisøren håret mitt totalt. Jeg aner ikke hva hun drev med, men måten hun bleket det for å få det lysere, gjorde at håret mitt knakk nærmere 30 (!!!!) cm i løpet av et par måneder. Det er jo helt krise! Så nei, jeg skal ikke farge det. Fant også ut da at jeg kler mørkt desidert best, så det holder jeg meg til.

GenserNelly

Bukse Cheap Monday

 

Hvordan er det å ha en blogg som blir lest av veldig mange folk? Er det mye press?
– Jeg så vandt med det at jeg tenker egentlig ikke noe over det lengre, og jeg føler ikke noe spesielt press. Det eneste jeg på en måte merker noe til er når jeg er ute. Da er det alltid mange av dere som kommer bort og spør om å få ta selfie sammen med meg, men det er jo bare så utrolig koselig!

ToppGina Tricot

Skjørt Cubus

 

 

Hvor gammel er du?
– Jeg er 24 år. Ble 24 den 5 februar i år, så jeg er 93 modell, som de kaller det. Hehe!

 

Noe du lurer på til neste “ukens spørsmål”?

👻 Se mer på Snapchat: STINABLOGG 👻

25 kommentarer
    1. Har du noen tips til hva man kan blogge om?
      Hvordan fungerer det med og tjene penger på bloggen? For du penger ved og skrive om noe? Og leserene går inn på bloggen og leser? Kan du væresåsnill og skrive et innlegg om det? Stor faan 🌞 Du er best❤ Klem ❤❤

    2. Hvor lenge tror du kommer til å blogge?
      Favoritt farge?
      Hvordan får du inspirasjon til å blogge?
      Hvilket kamera bruker du når du tar bilder til bloggen din?

    3. Elsker bloggen din!! Her er mine spørsmål:
      Hva hadde du sagt om Per Fredrik hadde fridd til deg i morgen?
      Hvis man har rødt hår, hvilken farge og/eller produkter anbefaler du å bruke på leppene, bryna og øyenskygge?
      Kunne du tenke deg å være skuespiller i ett TV program? I og med at du hadde en liten rolle i hotel Cæsar?
      Hvis du ikke hadde vært blogger, hvilket yrke ville du hatt da?
      Har du en plan B hvis bloggen plutselig ikke går så bra?
      Hvis du måtte flytte til ett nytt sted, hvor ville du bodd da?
      Har du noen tips til ei jente som skal begynne på ungdommskolen?
      Hvilke type innlegg liker du best å skrive selv?
      Leser du andre blogger? Ser du på de andre på topplisten som konkurrenter?

    4. Jeg har bursdag en dag før deg:)
      Jeg er 13 år, forresten har du en veldig fin blogg. Jeg sjekker den vær dag før jeg legger meg:)

    5. Hvor mange følgerne må man ha på YouTube kanalen sin før man begynner og tjene penger! Altså er der over 10000 Har lurt på det lenge hahah:D om du vet??
      Har du lange eller korte øyenvipper naturlig altså uten extensions?
      kan du lage night routine?
      Kan du lage flere sminke videoer ?:)))

    6. Hei Stina, hvordan har du det?? Leste at det er mye stress rundt deg(her om dagen). Tips hvis du vil ha noe å blogge om? Her er noen
      □Fester du har Vært på?😗
      □Sladder😉😏
      □Historier
      □ Barndom😇😯😢
      □meme’s😂
      □La Per-Fredrik ta over for en dag😎
      □tell:byen din☺
      □sjønhetstips😍
      Tips; skaff deg vlogkamera og film til enhver tid(nesten ikke hvertfall) Hva du gjør hvor du er osv.

    7. Hvis per fredrik hadde fridd til deg om en uke hva hadde du sakt? Elsker deg kjempe mye! Du er et stort forbildet for mange♡

    8. Du var nominert til Gullsnutten i katogorien “årets sminke og skjønnhet”. Men når gullsnutten gikk på TV, så jeg deg ikke der liksom i lokalet. Og du har ikke nevt det her på bloggen at du har blitt nominert. Hva skjedde?

    9. Hva synes du om at komikerfrue uttalte seg om at hun fikk helt “sjokk” når du og Pelle K. ble sammen??

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg