Min lille hemmelighet

// reklamelink
 
De siste 50 dagene har jeg gjort et lite prosjekt som jeg skal røpe for dere nå. Dette prosjektet har virkelig testet meg på så mange måter, og jeg har lært veldig mye av det, som jeg nå vil dele med dere. 

Jumpsuit Bik Bok

La meg starte fra begynnelsen. For 50 dager siden var jeg på et punkt med bloggen der jeg hadde gjort ting veldig halvveis altfor lenge. Jeg hadde hatt som mål å blogge 3x hver dag, men som regel ble det til at jeg blogget 3x den ene dagen, og dagen etter ble det null blogginnlegg.

Jeg følte jeg aldri kom inn i noen ordentlig rytme med bloggingen, og jeg klarte alltid å lage en eller annen unnskyldning for at jeg ikke skulle blogge så mye som jeg egentlig skulle. Enten at jeg var syk, ikke følte jeg hadde noe å blogge om, eller en eller annen unnskyldning.

For 50 dager siden forandret noe seg. Jeg bestemte meg for å gjøre et eksperiment. De neste 50 dagene skulle jeg blogge 3x hver eneste dag. Det høres kanskje lett ut, men tro meg, det er det ikke. De første dagene kan det være ok, men å skulle skrive 150 innlegg som faktisk har en viss underholdningsverdi i seg for tusenvis av mennesker, det er ikke lett.

De neste 50 dagene ble vanskelige. Jeg har blogget fra utallige bursdager, familieselskaper og fester. Mac’en min har alltid ligget i bilen når jeg har vært på tur, og jeg har ikke telling på hvor mange ganger jeg har blogget fra den på vei hjem fra steder. Det har også vært mange sene kvelder, og ofte har jeg måttet sette meg ned for å blogge etter at Per Fredrik har lagt seg. Det er så mange ganger jeg har hatt lyst til å gi opp, og bare droppe det for en dag. 

Selv om det har vært vanskelig, og jeg har måttet ofre mye, så har jeg lært så mye om blogging, men mest om meg selv. Jeg gjorde noe jeg aldri trodde at jeg skulle klarte, og det helt på egenhånd.

Jeg har ikke hatt en fotograf dinglende etter meg som kunne ta alle bilder, eller noen som har hjulpet meg å skrive innleggene. Nope. Jeg har gjort alt helt på egenhånd, og jeg har virkelig lært at jeg faktisk kan få til alt jeg går inn for. Ja, det er vanskelig og man må ofre mye, men herregud det er så verdt det!

Som dere kanskje skjønner, så klarte jeg utfordringen jeg satt for meg selv. 

Vi mennesker kan klare så mye mer enn vi tror, hvis vi faktisk bare går skikkelig inn for det. Ta gjerne dette som en inspirasjon for å endelig nå dine mål, enten det er om å komme i form, få gode karakterer på skolen, eller noe helt annet.

Uansett hva målet ditt er så kan du klare det! Du må være forberedt på at det blir vanskelig, og at du må ofre mye, men tro meg; det blir verdt det!

 

👻 Se mer på Snapchat: STINABLOGG 👻
24 kommentarer
    1. Det er faktisk sant, vi klarer mer enn vi tror! Jeg har vært sånn en god stund nå, har 1000 ting jeg vil gjøre men “nei orker ikke /vil ikke/kan ikke akkurat nå”-unnskyldningene har bare tatt helt over! 🙁 så dette var et bra innlegg haha, følte meg truffet men ble inspirert også kjenner jeg. Såååå nå skal jeg gå og rydde den garderoben jeg har utsatt i flere uker. Haha!! 😀 Kjempeglad i bloggen din btw!

    2. kjempe fine bilder, følgt deg lenge her på blogg, synes du er utrolig flink til å være aktiv og skriver utrolig bra innlegg og legger ut fine bilder 🙂

    3. Du har klart mer enn å bare lyktes, du har virkelig bevist at ting er mulig så lenge man går helt inn for det❤️
      Virkelig verdt all jobbingen, for innleggene dine har ingenting jeg iallefall kan si på

    4. Da lurer jeg på hva dette har ført med seg? Har bloggen fått flere lesere for eksempel? Tror nok de fleste har fått med seg at det har kommet flere innlegg den siste tida fra din kant. Men man ser seg lett blind om man jobber så intenst og raskt med et innlegg også. Blind på tekstene mener jeg, for det har vært en del småfeil, ord og bokstaver som mangler eller er skrevet flere ganger. Spesielt i de du skrev i går la jeg merke til iallefall. Er dette noe du vil fortsette med nå? Bra du skriver om det selv da, så har du iallefall noe du liker å skriver om iallefall =)

    5. Fyf så bra sagt 😻 Du gir meg inspirasjon og selvtillit her Stina 😻 Umg du e en helt fantastisk person 😻

    6. Veldig bra! Jeg lurte på om Per Fredrik, kunne ta over bloggen en dag? Det hadde vært veldig gøy for oss lesere tror jeg😻

    7. Hadde vel kanskje vært litt lettere hvis du hadde blogget før klokken 16-18 hver bidige kveld???
      Jeg tenker ofte det nå om dere såkalte topp bloggere. Oppdaterer jo aldri med innlegg før etter 16-17 tiden. Vi vanlige folk er på jobb fra 06-07 til 15-17 og dere påstår og si at det er så jævlig mye jobb og blogge ha jøss. Jeg har en hel ” blogg” i boken min om akkurat samme greiene du skriver her. Gleder meg til den dagen “blogg bobla” faller og skal se dere leve normale jobb hverdags liv 😉

    8. Morsomt at du setter utfordringer for deg selv 🙂 men jeg lurte på, siden du har vært dårlig i det siste, kanskje det er fordi du har lagt mye energi i å oppdatere bloggen? På en måte følt et lite press, selv om det er noe du selv har lyst til? Kommer bare med forsalg siden du ikke vet helt sikkert hva det er, ellers håper jeg du får svar hos legen 🙂

    9. Jeg kunne ikke finne jumpsuit’en 😞 Har lett på bikbok’s hjemmeside, men fant ingenting. Kom ikke heller til den da jeg trykte på linken du la i inlegget ditt. Hjelp, den var så pen 😍

    10. Du er veldig flink til å skrive blogg! Jeg så deg foresten på La Scala i Sandefjord sist fredag, men jeg turte ikke å si hei

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg