En liten hemmelighet

Nå har vi nettopp kommet hjem fra en liten date night. Det ble så mye digg mat og rødvin på oss! 🍷🍷 Det er jo helt innafor på en fredagskveld syns nå jeg!

Syns det er så koselig å bare være oss to som kjærestepar ute på tur, og ikke bare samboere med liten hund hele tiden. Selv om Chloe bare er en hund så tar hun fortsatt en stor del i forholdet vårt, og iblant er det greit med et par timer barnefri. Dere med småbarn kjenner dere nok ekstremt godt igjen der. Hehe! Selv om barn sikkert er litt annerledes.

En ting som er veldig morsomt og ekstra koselig er hvor glad Chloe blir når vi kommer hjem. Hun hopper rundt i buret sitt og tisser på seg av glede. Hahaha! Dere kan se et lite klipp av det på Snapchat “stinablogg” ✌

Nå skal jeg ta kvelden. I morgen skal jeg avsløre en liten hemmelighet for dere, som noen av dere kanskje har lagt merke til 🙊

 

👻 Se mer på Snapchat: STINABLOGG 👻

 

 

16 kommentarer
    1. Så fint at dere kan ta dere tid til å være kjærester også en gang i blant 🙂 Så veldig koselig ut og maten dere spiste så veldig god ut 🙂

    2. Enten tror jeg at du og Per Fredrik er forlova eller så tror jeg du er gravid.( Ser ikke ut som du er gravid altså.:-))
      Gleder meg uansett til å få vite hemmeligheten din.<3

    3. Så koselig , her har vi enda ikke vært ute på date etter lille prinsessa kom til verden, men du har rett i at det er litt annerledes med barn ,for der må man planlegge å er avhengig av barnevakt, en hund kan man la være alene hjemme noen timer 🙂

    4. Tenkte først at dere hadde forlovet dere, men du skriver “som dere kanskje har lagt merke til”, og jeg ser ingen ring på bildene dine (jepp, har scrollet opp og ned gjennom bloggen nå, på jakt etter ring). I og med at dere drikker alkohol så regner jeg også med at du ikke er gravid.
      Så jeg tipper at du har sluttet med extensions eller tatt botox? 🙂

    5. Hun tisser på seg fordi dere stresser jo opp når dere kommer hjem. Hadde dere tatt jo ut å ikke gitt jo så mye oppmerksomhet bare kosa å ikke sakt så mye så hadde vi nok ikke tisset på gulvet

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg